Heb me uitstekend vermaakt. Vooral jullie grappige liedjes waren lachwekkend (ja, ik zit naast het uitvak).quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel saai publiek hebben jullie zeg, behalve oost dan
Kone goed.... Als Farfan zoveel kansen en ruimte had gekregen waren er wel meer goals gevallen....quote:Op zondag 17 september 2006 17:50 schreef leolinedance het volgende:
Kone was erg goed. Mendez was niet echt aanwezig. 1e helft was erg goed (of was Feyenoord nu zo slecht?). Het had toen al 4-0 moeten staan. Jammer dat psv het aan het eind nog zo spannend maakt. Wel dik verdiende overwinning.
Hoe is het met Jefferson en Ibrahim?
Okequote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Provocatie, zeuren bij sheidsrechter, gebaren maken tegen alles en iedereen etc. etc.
Ach, het herinnert me aan iemand die ik graag terug wil zien in het PSV-shirt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Provocatie, zeuren bij sheidsrechter, gebaren maken tegen alles en iedereen etc. etc.
Aiai, de komende wedstrijden geen Cocu en Farfan dus, toch wel twee erg belangrijke spelersquote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach, het herinnert me aan iemand die ik graag terug wil zien in het PSV-shirt.
Bedoel je van Bommel??quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach, het herinnert me aan iemand die ik graag terug wil zien in het PSV-shirt.
Alsjeblieft zeg... Kone deed weer waar hij het beste in was, 1 man passeren en vervolgens zich vast lopen of de bal niet fatsoenlijk afgeven. Met alle ruimte die hij kreeg en creëerde had hij wel wat meer mogen doen dan een paar corners versieren...quote:Op zondag 17 september 2006 17:50 schreef leolinedance het volgende:
Kone was erg goed. Mendez was niet echt aanwezig.
Feyenoord was echt héél slecht, PSV was ook niet al te best, Feyenoord had voor de rust al tegen de touwen moeten hangen maar dit PSV mist nou eenmaal de slagkracht om een tegenstander op te rollen.quote:1e helft was erg goed (of was Feyenoord nu zo slecht?).
Dat hij wereldacties heeft weten we, hij doet er alleen niks mee...quote:Op zondag 17 september 2006 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Kone had wel wereldacties (alweer)
Dat moet nog komen.. zijn belangrijke spelers kwijt geraakt.. team moet op elkaar ingespeeld raken.. heb er wel meer vertrouwen in..quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... Kone deed weer waar hij het beste in was, 1 man passeren en vervolgens zich vast lopen of de bal niet fatsoenlijk afgeven. Met alle ruimte die hij kreeg en creëerde had hij wel wat meer mogen doen dan een paar corners versieren...
[..]
Feyenoord was echt héél slecht, PSV was ook niet al te best, Feyenoord had voor de rust al tegen de touwen moeten hangen maar dit PSV mist nou eenmaal de slagkracht om een tegenstander op te rollen.
Eindelijk iemand met verstand van zakenquote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... Kone deed weer waar hij het beste in was, 1 man passeren en vervolgens zich vast lopen of de bal niet fatsoenlijk afgeven. Met alle ruimte die hij kreeg en creëerde had hij wel wat meer mogen doen dan een paar corners versieren...
[..]
Feyenoord was echt héél slecht, PSV was ook niet al te best, Feyenoord had voor de rust al tegen de touwen moeten hangen maar dit PSV mist nou eenmaal de slagkracht om een tegenstander op te rollen.
Er zit nogal wat rek in de ploeg natuurlijk. Maar ik ben benieuwd hoe we ons houden nu we deze week 4 spelers kwijt raken aan blessures...quote:Op zondag 17 september 2006 19:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat moet nog komen.. zijn belangrijke spelers kwijt geraakt.. team moet op elkaar ingespeeld raken.. heb er wel meer vertrouwen in..
Waarom zou je een scheidsrechter aanstellen die je de 2-0 onterecht ontneemt na 10 minuten spelen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef twi het volgende:
Hoeveel kost dat nou, jongens, zo'n scheidsrechtertje aanstellen?
Moet je aan feyenoord vragen, doelpunt van koné afgekeurd, voor elk wissewasje vrije trap feyenoord...quote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef twi het volgende:
zeer plausibele verklaringen van Vink net op Talpaquote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef twi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |