Dat is de reden dat ik er ook niet meer naar kijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef brood_korst het volgende:
-knip-
GTST en Kwaliteit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Puik het volgende:
GTST is kut en de [b]kwaliteit[b] gaat naar de kloten, geen slecht iets dacht ik zo.
Sindsdien is het voor mij ook niet meer vanzelfsprekend neequote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Leatherneck het volgende:
Die vervelende vent "Ludo" is dood... Voor mij een reden om niet meer naar GTST te kijken.
Ze herhalen alles 300 keer behalve GTSTquote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef anisubs het volgende:
Ik heb zelfs geen tijd om naar GTST te kijken.
Het werd tijd dat RTL een een 'uiitzending gemist' gaat beginnen.
Ludo pijpte ook full-time pikken... Die hele serie is op stront gebaseerd en alleen een legertje pastoors met een tankwagen aan wijwater kunnen dat duivelse programma stoppen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Just_4_fun het volgende:
Ludo ownde die serie en nu is die dood![]()
dus is er geen bal meer aan![]()
Ze moeten gewoon 's nachts seizoen 1 t/m 12 uitzenden, veel beter voor de kijkcijfers dan die afgrijselijke belreclames met hoerige wijven.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef Davoice het volgende:
[..]
Ze herhalen alles 300 keer behalve GTST
Nee joh, het was zijn broerquote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Leatherneck het volgende:
Die vervelende vent "Ludo" is dood... Voor mij een reden om niet meer naar GTST te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |