Kut nee dat kan niet ik heb niet meer geneukt sinds mn 7equote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef TwyLight het volgende:
Is dit echt waar? Zó ja dan is het kind misschien van mij
Alle mannelijke fokkers krijgen de komende maanden het verzoek eeen emmer sperma in te leveren, om zo de vader vast te kunnen stellen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef arneaux het volgende:
Huh? SeaOfLove was laatst nog met iemand anders aan t neuken.
alles goed verder? Jij bent degene die mij steeds wilt neukenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alles goed verder? Jij bent degene die mij steeds wilt neukenen dat dan via msn moet gaan verkondigen
![]()
Ik mag niet meer bellen van de huisarts vandaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alles goed verder? Jij bent degene die mij steeds wilt neukenen dat dan via msn moet gaan verkondigen
![]()
Wie neukte nou wie?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef moemoe het volgende:
-edit-
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
Dat word een euh...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is er een tweede vader in het spel?!
je verspreid vuige roddels!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is er een tweede vader in het spel?!
je quotte de verkeerdequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd de edit knop gebruiken van jou.
Je liegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wilde mijn bericht editten, maar ik quote'm.
En niet zo boos kijken naar mij ja.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
De tweede vader ja, een mod nog wel.
dat ging over Bio's ontmaagdingquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
De tweede vader ja, een mod nog wel.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Iemand zin om het kind van te painten?![]()
-edit-quote:
Hey bioquote:
foto?quote:
Nou,als hij toch niet meer wil............quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |