Die meneer van mijn foto. Ik neem aan dat jullie deze Engelse seriemoordenaar wel allemaal kennen toch? Het derde woord van de naam van deze meneer is de naam van die jongen die hij op IRC gebruikte toen hij zelfmoord pleegde. Laat de bonus dan maar zittenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Gooitzen het volgende:
Geen idee. Welke meneer?
Superschaap, ben je behalve van sheep go to heaven ook bewonderaar van andere nummers van Cake? Ik wel namelijk, vooral van hun album Fashion Nugget.quote:
Gooitzen +1quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gooitzen het volgende:
Ripper?
Hiep hoi!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gooitzen +1
Heel triest verhaal overigens. Deze Brandon Vedas dacht wel dat ie veel drugs kon handelen en wilde dat bewijzen op het internet. Mensen in de chatroom jutte hem dan ook op om meer en meer te nemen. Toen ze zagen dat hij niet meer reageerde en zijn webcam uiteindelijk vanzelf uitging, werden ze pas bezorgd
http://en.wikipedia.org/wiki/Brandon_Vedas
voor zover ik kan nagaan ben ik geen dame, maar toch:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep hoi!
Triest, maar ook wat onnozel.
Volgens mij heb ik vooral met dames te doen nu, dus
Vijf films met Reese Witherspoon.
Yo! Te makkelijk?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef Jojoortje het volgende:
Legally Blonde
Legally Blonde 2
Cruel Intensions
Vanity Fair
Walk the line
Niet editen he!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
voor zover ik kan nagaan ben ik geen dame, maar toch:
Pleasantville![]()
Cruel Intensions
Walk The Line
Just Like Heaven
Legally Blonde
Legally Blonde 2
Tuurlijk! en Fashion Nugget is idd nog steeds het mooiste album (al komt Comfort Eagle redelijk in de buurt)quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Superschaap, ben je behalve van sheep go to heaven ook bewonderaar van andere nummers van Cake? Ik wel namelijk, vooral van hun album Fashion Nugget.
? doe ik ook niet?quote:
Mooi, dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tuurlijk! en Fashion Nugget is idd nog steeds het mooiste album (al komt Comfort Eagle redelijk in de buurt)
[..]
? doe ik ook niet?
Ik ga later als ik groot ben met haar trouwen...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie vrouw is dat! Is ook getrouwd met een heeeele mooie man!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ga later als ik groot ben met haar trouwen...
Net 22, en 1,90, en wanneer zij Philippe de deur uit doet hoop ik in het gat te springen en huisman te worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hoe groot ben je nu dan? Zij is vrij klein hoor!
Ja iddquote:Op woensdag 13 september 2006 02:17 schreef Supersheep het volgende:
Timmy, Kenny, Kyle, Stan, Cartman, Chef, Mr Hankey, Starvin Marvin
je had gerust het dubbele aantal kunnen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |