Spaarde een nietje uit? Economisch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tegenwoordig worden steeds meer kranten uitgebracht op het Tabloid-formaat.
Maar waarom waren kranten - tot voor kort - allemaal op dat belachelijk onhandige grote formaat?
Omdat het toendertijd makkelijker was voor de drukpers?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tegenwoordig worden steeds meer kranten uitgebracht op het Tabloid-formaat.
Maar waarom waren kranten - tot voor kort - allemaal op dat belachelijk onhandige grote formaat?
Ook in veel tabloids zit geen nietje, hoor. En met economisch heeft het zijdelings wel te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Spaarde een nietje uit? Economisch?
Ik! Zal eens op zoek gaan naar een versie met betere kwaliteit, die basgitaar klonk wel erg lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Ik vind hem vrij onherkenbaar.
Daffodil31LE + 1
Uitvoerende is trouwens King Automatic, voor wie het boeit.
Nee, dat heeft er nou echt niets mee te maken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Voor de zwervers?
Er was alleen groot papier beschikbaar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ook in veel tabloids zit geen nietje, hoor. En met economisch heeft het zijdelings wel te maken.
Ja, dat is heel warm. Wie of wat moesten ze per bladzijde betalen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef geenaam het volgende:
Dat het goedkoper was omdat het minder bladzijdes dan was? Misschien moesten ze per blz. betalen?
De overheid? Per pagina?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat is heel warm. Wie of wat moesten ze per bladzijde betalen?
Vroeger waren het tafeluitklappers en nu moet het makkelijk op schoot te lezen zijn (snel tussendoor lezen, in de trein e.d.)?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er nou echt niets mee te maken...
Eigenlijk moet je niet zoeken naar de reden waarom de kranten nu massaal lijken over te stappen op Tabloid-formaat, maar meer in de geschiedenis kijken.
Ik weet niet of je betere kwaliteit kan vinden hoor. Ik heb deze zo van de site van het label www.voodoorhythm.com gehaald.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik! Zal eens op zoek gaan naar een versie met betere kwaliteit, die basgitaar klonk wel erg lekker
kan me ook wel voorstellen dat Daf het herrie noemt, hou zelf normaal gesproken ook niet echt van dat snoeiharde geluid, maar dit klonk musicaal nog best goed
Bingo!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef geenaam het volgende:
Krantenbelasting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |