quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ek? Olmeken...!
JAAAAAAAAH!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ek? Olmeken...!
Lang geleden...quote:Op woensdag 13 september 2006 03:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Wat een bevalling he?
Gooitzen +1
Tom Poes en OB Bommel zijn geen verhalenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Lang geleden...
Iets anders.
Mag ik naast Tom Poes en O.B. Bommel twee andere verhalen van Marten Toonder.
Maar hij stond er welquote:
Je wist m stiekem toch wel he Wollie?quote:Op woensdag 13 september 2006 03:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik olmaten zag staan haakte ik maar af
Zo kom je er niet, dat is een Bommel verhaal.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook slapen beste luitjes, welterusten en slaap lekker![]()
Dan weet ik het niet, sorry!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zo kom je er niet, dat is een Bommel verhaal.
Een scheepvaarder,
Een koning,
en een met uitsterven bedreigd dier uit China.
nee, en wat kijk je boosquote:Op woensdag 13 september 2006 03:21 schreef BwennieBren het volgende:
Je wist m stiekem toch wel he Wollie?![]()
ik ga ookquote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook slapen beste luitjes, welterusten en slaap lekker![]()
Yo. En misschien Koning Hollewijn. Allemaal mooi.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
Kappie schiet me te binnen.Misschien bedoel je die. Ik zou er meer moeten weten als inwoner van ZaltBommel waar Olie het symbool is met Carnaval. Maar het is al laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |