quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ek? Olmeken...!
JAAAAAAAAH!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ek? Olmeken...!
Lang geleden...quote:Op woensdag 13 september 2006 03:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Wat een bevalling he?
Gooitzen +1
Tom Poes en OB Bommel zijn geen verhalenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Lang geleden...
Iets anders.
Mag ik naast Tom Poes en O.B. Bommel twee andere verhalen van Marten Toonder.
Maar hij stond er welquote:
Je wist m stiekem toch wel he Wollie?quote:Op woensdag 13 september 2006 03:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik olmaten zag staan haakte ik maar af
Zo kom je er niet, dat is een Bommel verhaal.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook slapen beste luitjes, welterusten en slaap lekker![]()
Dan weet ik het niet, sorry!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zo kom je er niet, dat is een Bommel verhaal.
Een scheepvaarder,
Een koning,
en een met uitsterven bedreigd dier uit China.
nee, en wat kijk je boosquote:Op woensdag 13 september 2006 03:21 schreef BwennieBren het volgende:
Je wist m stiekem toch wel he Wollie?![]()
ik ga ookquote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook slapen beste luitjes, welterusten en slaap lekker![]()
Yo. En misschien Koning Hollewijn. Allemaal mooi.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
Kappie schiet me te binnen.Misschien bedoel je die. Ik zou er meer moeten weten als inwoner van ZaltBommel waar Olie het symbool is met Carnaval. Maar het is al laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |