Ligt er aan of je de humor ervan in kan zien waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 02:27 schreef Gooitzen het volgende:
Geen idee, ik heb de serie zelfs nog nooit gezien. De moeite waard?
en Ike?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef Jojoortje het volgende:
Mc Cormick, Brofloski, Marsh
Jojoortje +1quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Jojoortje het volgende:
Kenny Mc Cormick
Kyle & Ike Broflovski
Stan Marsh
Is het tegenwoordig nog op de buis? Misschien een keertje kijken. Het spreekt me niet echt aan, maar misschien is het beter dan ik denk.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de humor ervan in kan zien waarschijnlijk
Vind het wel leuk, al kijk ik liever Family Guy
[..]
en Ike?
Op The Box, en internet natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig nog op de buis? Misschien een keertje kijken. Het spreekt me niet echt aan, maar misschien is het beter dan ik denk.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef BwennieBren het volgende:
Vraag?
Jaaaja, zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 02:47 schreef Snarf het volgende:
Mean Girls!
Alleen gekeken omdat er geile meiden in zaten :>
Ik ook, maar het is niet iets om te onthouden...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef BwennieBren het volgende:en ik heb de film nog wel gezien...
true, so truequote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet iets om te onthouden...
ik ben m kwijtgeraaktquote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bwenniebren! Mag ik t punt?
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef BwennieBren het volgende:en ik heb de film nog wel gezien...
niks aan toch lijkt me? afgezien van Rachel McAdamsquote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet iets om te onthouden...
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik ben m kwijtgeraakt![]()
[..]
[..]
niks aan toch lijkt me? afgezien van Rachel McAdams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |