Wat triest, en ze was al zo bang dat ze sowieso niet zwanger kon worden.quote:De zwangerschap van Leontien Zijlaard-Van Moorsel is dramatisch geëindigd. De oud-wielrenkampioene kreeg na bijna drie maanden een miskraam.
Het verlies van de baby betekent een enorme tegenslag voor Leontien (36) en haar man Michael Zijlaard (35). Het stel was al twee jaar aan het "proberen" om een kindje te krijgen.
Eind augustus maakte Leontien het nieuws na twee maanden zwangerschap wereldkundig. Ze deed mee aan het programma Sterren Dansen op het IJs en was bang om te vallen en zo haar kindje in gevaar te brengen. Om het publiek uit te leggen hoe de vork in de steel zat, besloot ze de blijde boodschap vroegtijdig bekend te maken.
???quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:23 schreef GSMboy het volgende:
Da's inderdaad lullig.
Maar hopelijk zal ze wel gelukkig zijn met de kleine. Ondanks de afwijking...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:23 schreef GSMboy het volgende:
Da's inderdaad lullig.
Ik sluit me maar bij de vorige posts aan:quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:23 schreef GSMboy het volgende:
Da's inderdaad lullig.
scheelt een uur lezen, niks mis mee.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef thaleia het volgende:
Wat is dat nou weer voor een wegrelativerende reactie? Op die manier maak je alle nieuwsberichten in een klap overbodig![]()
dat weet je nooit, iedere gezonde vrouw kan dit overkomen, speling van de natuur. leeftijd, noem maar op.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dan vraag ik mij af... Kan dat schaatsen invloed gehad hebben op de zwangerschap?
lezen, ik maak er geen grap van.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:16 schreef thaleia het volgende:
Niet reageren scheelt je ook weer een tiental seconden
Sorry hoor, maar ik vind dit echt te droevig nieuws om er zulke reacties op te moeten lezen
Misschien als ze keihard gevallen zou zijn of zo, maar dan nog, dan gebeurt dat waarschijnlijk gelijk en niet na zoveel weken. Ik denk niet dat ze hier ook maar iets aan kan doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dan vraag ik mij af... Kan dat schaatsen invloed gehad hebben op de zwangerschap?
mee eens, die dingen gebeuren nu eenmaal .quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien als ze keihard gevallen zou zijn of zo, maar dan nog, dan gebeurt dat waarschijnlijk gelijk en niet na zoveel weken. Ik denk niet dat ze hier ook maar iets aan kan doen.
tijd om hulp te zoeken. wat een onzin, een gezonde vrouw. soms gaat t gewoon mis. zo werk t.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef static het volgende:
Ze schaatste niet, ze was wielrenster en daarom was ze bang dat ze nooit zwanger zou kunnen worden.
Ze is inmiddels weer gezond ja. Wat reageer jij betweterig, als mensen meelevend reageren ga jij eroverheen met een reactie van 'stel je niet zo aan'. Er zijn mensen die nu eenmaal met zo iemand meeleven, en in dit geval omdat haar kinderwens heel erg groot is en we allemaal weten wat een veldslag ze ervoor achter de rug heeft en nu misschien weer gaat krijgen. Dat heet empathie.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:49 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
tijd om hulp te zoeken. wat een onzin, een gezonde vrouw. soms gaat t gewoon mis. zo werk t.
Ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt heel verdrietig voor ze
Ze heeft wel geschaatst in dat programma. Doordat ze zichzelf zo heeft gepijnigd tijdens haar wielercarrière was ze bang dat ze nooit zwanger zou kunnen worden. Anorexia gehad, een tijd geen menstruatie, dat geval.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef static het volgende:
Ze schaatste niet, ze was wielrenster en daarom was ze bang dat ze nooit zwanger zou kunnen worden.
Ik neem aan dat bedoeld wordt in 'sterren dansen op het ijs'quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef static het volgende:
Ze schaatste niet,
Nope, dat had te maken met anorexia en boulimia, niet met het sporten op zich.quote:ze was wielrenster en daarom was ze bang dat ze nooit zwanger zou kunnen worden.
Waar heb jij het nou overquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:23 schreef GSMboy het volgende:
Da's inderdaad lullig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |