Heb ooit eens keer een streamverslag getikt en had echt al ongeveer 2 of 3 a4tjes vol....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik was net elders een epistel aan het tikken![]()
dank je wel....nu kan ik me toetsenbord en beeldscherm gaan schoonmakenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hilde gaat dat zeker niet redden. Bij sjaan denk ik dat bij een flinke klap op dr rug dr nog wel tien dildos uit dr reet vallen, die gaat vanacht zowieso nog 4 keer dr batterijen wisselen maar dan niet van dr zender he![]()
Neen, overal is het nu slechtquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
Heeft iedereen last van die streams, of is er ergens nog wel goed de streams te volgen?
Ja / Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
Heeft iedereen last van die streams, of is er ergens nog wel goed de streams te volgen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dank je wel....nu kan ik me toetsenbord en beeldscherm gaan schoonmaken![]()
Wat afschuwelijk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ooit eens keer een streamverslag getikt en had echt al ongeveer 2 of 3 a4tjes vol....
Toen liep fok vast en alles kwijt![]()
Ik zit ook al aan een ouzootje te lebberen. Zo kan ik het nog aan tenminste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen... alsof Monique getroost moet worden.![]()
Kutstreams, ik neem nog maar een borrel.
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etiennequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen...
of ze vraagt tips.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Standje 69?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Blufquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef pullup het volgende:
Met de snelheid waarop de streams nu lopen kan zelfs ik cappen (als ik dat zou willen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |