Ja de klok bij talpa is nu ook doodquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukt, WTF? Is het plotseling donderdag één uur![]()
Zo is dat, een jonge vent moet 'm er gewoon in flatsen als ze 'm de mogelijkheid geeft!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan nog... Hij heeft niemand om verantwoordelijkheid aan af te leggen... Hij is jong en geniet.
Egbert slaapt gewoon altijd en overal heur!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Vreemd want egbert is nog bezig de boel te saboteren....
Ik zeg alleen dat ik denk dat Tijn zich beter en/of anders voordoet dan dat ie is, ik ben eerder van dat soort figuren tegengekomen en ik zat er nooit ver naast, maar ja, het blijft mijn mening he, ik zeg ook niet dat anderen er zo over hoeven te denkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef natronic het volgende:
[..]
vertel mij dan eens wat Tijn fout doet???
deze nog biertje....hier ook nog geen beeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Nu mis ik de streams dus écht.![]()
*zucht* Nog maar een borrel, dan.
Waarom geef jij steeds Tijn de schuld?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus TIjn mag wel zomaar een huwelijk naar de kloten helpen omdat hij toevallig wat kriebels voelt??
Bedank iedereen maar even die zijn streams op maximaal hebben staan ipv 256quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
THX, maar heb toch liever die streams weer![]()
Ja, 3x5 uur slapen kan natuurlijk niet. Die mensen in Afrika kunnen door die vliegen op hun gezicht helemaal niet slapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wel uit medisch oogpunt of wat dan ook
Of zou hij eerder naar de DBK zijn geweest om iets mee te delen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Vreemd want egbert is nog bezig de boel te saboteren....
Bommie zet je ava weer aan want anders overlees ik jequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Egbert slaapt gewoon altijd en overal heur!![]()
Dat was het mooiste stukje tot nu toe.... Marcia en Egbert die een beetje ruzie hebben en Tijn die erbij komt zitten. Waarop Marcia keihard zegt: "Rot jij eens even op zeg!"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het enorm irritante "goedzak maatje" willen spelen bij iedereen en alles, ook als niemand er behoefte aan heeft.
Buiten Fok kijk je er opeens weer heel anders tegenaan?quote:
ja vond ik ook mooi.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was het mooiste stukje tot nu toe.... Marcia en Egbert die een beetje ruzie hebben en Tijn die erbij komt zitten. Waarop Marcia keihard zegt: "Rot jij eens even op zeg!"
Alleen al daarom mag Marcia in de finale
Ja dat kan het best zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Tissik het volgende:
Of... Zou Mo hebben aangegeven daar in die dagboekkamer, dat ze vermoedt dat Eggie een geheime opdracht heeft? (Ze liet vanmiddag al blijken een dergelijk vermoeden te hebben?)
Hear hear.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom geef jij steeds Tijn de schuld?
Ben er van bewust dat Monique net zo'n groot, zo niet groter, aandeel heeft in deze malaise.
Ja tuurlijk had Tijn ffe snugger moeten zijn en denken van: Laat ik haar prive leven niet door de war gooien.
Maar wat moet hij dan, zeggen: Ja hallo vlinders, vlinders die in mijn buik zitten, ja sorry ik euhmkan dit niet doen.
Kijk twee kijf twee schuld.
Monique had ook moeten zeggen, laten we even afstand houden, en dan kijken of we maatjes kunnen worden ipv verliefde puppy's.
Nee Scan, durf ook toe te geven dat Monique ook behoorlijk dom is geweest.
nee dat denk ik niet... je kan makkelijk zolang wakker blijven... ik kan het wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wel uit medisch oogpunt of wat dan ook
Hoe weet jij dat? Je hebt toch geen streams?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef screenshot het volgende:
[..]
Ja de klok bij talpa is nu ook dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |