nee dat moet je met die explorer proberenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dit een verkapt : ik zou deze gitaar wel bij mezelf anaal willen inbrengen![]()
Kutgitaarquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef imported_sphinx het volgende:
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial_s&q=kut+gitaar&btnG=Zoeken
Die heb ik. De dure dan. Met EMGs. Is die goedkope ook van mahogany?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
ga ik waarschijnlijk kopen en dikke EMG's in gooien.
Op zich ook wel, maar kwam em tegen en flikkerde bijna vna mijn stoel van het lachenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zoiets vin ik dan weer supergaaf!
nee, hij heeft een Agathis body.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Die heb ik. De dure dan. Met EMGs. Is die goedkope ook van mahogany?
81/81 klinkt erg goed daarin.
Das hier 10 minuten vandaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:25 schreef Gitarist het volgende:
Mag morgen eindelijk weer eens voor publiek spelen![]()
met het jazzensemble waar ik in speel, tijdens de Aalsmeerse kunstroute![]()
Dus als je nog tijd en zin hebt, toevallig in de buurt van Aalsmeer bent en ècht niks anders te doen hebt.....
Ooew die zou ik wel willen vooral in combinatie met EMG'squote:Op zaterdag 16 september 2006 15:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
ga ik waarschijnlijk kopen en dikke EMG's in gooien.
en 500 euro goedkoper dan de versie waar standaard EMG's in zittenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:56 schreef Even het volgende:
[..]
Das hier 10 minuten vandaan
[..]
Ooew die zou ik wel willen vooral in combinatie met EMG's![]()
En op de vorige pagina was iedereen het er nog over eens dat niet enkel de pickups het geluid goed maken...quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en 500 euro goedkoper dan de versie waar standaard EMG's in zitten![]()
Agathis is niet zo goed... poor man's mahogany wordt het wel eens genoemd. Het is volgens mij het op één na slechtste hout voor gitaren (het slechtste is dat compostmultiplex). Ik zou zelf voor wat beters gaan, maargoed het is niet mijn geld. EMGs zijn ook niet bepaald de goedkoopste elementen die er zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, hij heeft een Agathis body.
weet niet wat dat inhoud, maar ik vind het goed
en de EX-400 heeft • EMG 81 (B) / 60 (N) ACTIVE PICKUP
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Agathis is niet zo goed... poor man's mahogany wordt het wel eens genoemd. Het is volgens mij het op één na slechtste hout voor gitaren (het slechtste is dat compostmultiplex). Ik zou zelf voor wat beters gaan, maargoed het is niet mijn geld. EMGs zijn ook niet bepaald de goedkoopste elementen die er zijn![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:31 schreef Maaark het volgende:
1 ding, mijn G snaar raakt nogal snel ontstemd (de rest van de snaren blijven altijd perfect)... moet ik dan dat schroefje bovenop het tunertje aandraaien?
als Unearth? Of mis ik nou wat??? Ik vind Hatebreed een verpaupert Highschool bandje vergeleken met Unearth. Hatebreed is veel te populair! Ik was laatst in hof ter Loo in Antwerpen. Ik 'speelde' voor guitartech voor een maat van me die in Blind Sight speelt. Hatebreed was toen headliner: na 3 nummers was ik klaar met Hatebreed: wel leuk, voor even. Unearth kan ik luisteren, en luisteren en luisteren en luisteren en dan nog eens. Hatebreed en Unearth zijn onvergelijkbaar: appels en peren....Hatebreed had wekl veel vodka backstage, die hebben we maar ff burgemeester gemaakt toen ze aan het spelen waren... gnegnegnequote:Op zaterdag 16 september 2006 14:36 schreef Desensitized het volgende:
13 november is een maandag, dat zou betekenen dat ik er lekker gratis heen kan reizen! Van de week maar even kaarten bestellen, want Hatebreed is nog beter
Vette gitaar man!!quote:Op zondag 17 september 2006 06:01 schreef Faux het volgende:
-Verhaal-
Leuk om mee te beginnen, en om mee door te gaan! Daar kan je aardig wat jaartjes mee vooruit, ook als gevorderde.quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef Jorikjet het volgende:
ik vind de foto's mooier dan de gitaar, die 'brugbloem' is niet me dingmaar leuk spul om mee te beginnen!
quote:Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef VaderJacob het volgende:
Het fototoestel maakt dan weer geen flikker uit, een Ibanez staat er altijd goed op![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]grappenmaakster
[afbeelding]
Niet dus
Frank Gambalequote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]grappenmaakster
[afbeelding]
Niet dus
Dat is normaal als je net begint met gitaar spelen. In de loop van de tijd krijg je een soort eelt op je vingertoppen en dan voel je dat een stuk minder...quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef imported_sphinx het volgende:
als ik van powerchords (bijv. 7-5-5 -> 5-3-3 enzo, en dan heel vaak) zere vingers krijg (van de snaren, niet de houden van mn vingers) doe ik dan iets fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |