In Leiden zie je ze niet veel...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:02 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Die zachte G.
Maar daarvoor hoef ik niet naar Brabant.. De meeste gaan toch studeren in Amsterdam, omdat daar nog wat gebeurt.
Wat doe je daar dan ook!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In Leiden zie je ze niet veel...![]()
Studeren in een MOOIE stad...quote:
Yep!quote:
Ja, lul er maar weer overheen!quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:12 schreef Ibanez het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Limburgers, die hebben pas een zachte G... op tv klinkt dat zo onnozel!!!!! maarja, we doen ons dommer voor als dan we zijn hé!
![]()
Een Amsterdam/Leiden-vete lijkt me niet zo slim, we weten toch dat Amsterdam er met kop en schouders boven uit steekt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, lul er maar weer overheen!
Aan de andere kant, zullen we weer eens ontopic gaan!![]()
Zoetermeer is wel lekker dichtbij Leidenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:14 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Een Amsterdam/Leiden-vete lijkt me niet zo slim, we weten toch dat Amsterdam er met kop en schouders boven uit steekt.
Ontopic: optreden in de boerderij te zoetermeer december.
Ik kom dan ook elke keer door Leiden als ik terug naar Zoetermeer ga. Mooie stad hoor, maar zo klein.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoetermeer is wel lekker dichtbij Leiden![]()
Wij Leidenaren laten jullie maar in die waan... we maken ons niet zo druk hier...![]()
Heerlijk. Ik kom van het boer'n'durp en had het daar wel een beetje gezien. Leiden is dan een mooie stad, niet zo asociaal druk/drukkend als Rotterdam/Amsterdam/Utrecht, eigenlijk meer een mislukt dorp met treinstation...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik kom dan ook elke keer door Leiden als ik terug naar Zoetermeer ga. Mooie stad hoor, maar zo klein.
Druk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik kom van het boer'n'durp en had het daar wel een beetje gezien. Leiden is dan een mooie stad, niet zo asociaal druk/drukkend als Rotterdam/Amsterdam/Utrecht, eigenlijk meer een mislukt dorp met treinstation...![]()
Geniet er nog iedere dag van!![]()
Ieder zijn ding blijkbaar... geldt overigens ook voor gitaren...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:19 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Druk.![]()
Ik zou niet zonder kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Yep, wordt meestal samen genoemd met Stagg...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Doodmetaal het volgende:, hoort ibanez in dat rijtje thuis dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Uitzonderingen daargelaten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:25 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik zou er nog niet doodgevonden mee willen worden.
Nee, een verbetering op de Les Paul, een schitterende Ibanez Custom Agent!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:29 schreef Doodmetaal het volgende:
Zie ik daar een Les Paul-wannabee?
Check. Alhoewel ik wel verwacht dat twee elementen (ten opzichte van alleen een midden-element) die ook nog eens wel in fase zijn gekoppeld voller klinkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:44 schreef TeleluvR het volgende:
Niet zozeer vol, maar wel lekker twangy. Wat ik ga doen is gewoon een on/off switch voor het brugelement erbij. Zo kun je alle bruikbare combinaties maken. Brug+hals klinkt gewoon prima op een strat en dat standje mis ik altijd. Ik gebruik eigenlijk het meest hals, midden en de combinatie van brug/nek.
Je bedoelt dat Ibanez tegenwoordig al zover gaat om een mannetje bij de douane neer te zetten om je schitterende importgitaar te vervangen door hun eigen merk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, een verbetering op de Les Paul, een schitterende Ibanez Custom Agent!![]()
Nooit echt op gelet, daar heb ik nog geen bewuste ervaring mee. Dat gebeurt bij een tele toch ook niet, of wel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Check. Alhoewel ik wel verwacht dat twee elementen (ten opzichte van alleen een midden-element) die ook nog eens wel in fase zijn gekoppeld voller klinken.
Flauw het weekend in!quote:
Doet me denken aan het advertentie die ik laatst zag:quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef Doodmetaal het volgende:
[afbeelding]
Zie ik daar een Les Paul?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doet me denken aan het advertentie die ik laatst zag:
Deze gitaar is een uitstekende gitaar voor een beginner, het is tenslotte een Les-Paul![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, wordt meestal samen genoemd met Stagg...dames...... ook jullie kunnen te ver gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In The Presence Of Enemies!
Ik zie dan gelijk een gitaar voor me met een groot, blauw L-plaatje op de kop!quote:
Join the bitchfight!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef Ibanez het volgende:
[..]
dames...... ook jullie kunnen te ver gaan!![]()
Ik ben ook met school bezig hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:50 schreef Thomzzzzz het volgende:
godverdomme weer zo snel... ik ben te veel met school bezig lijkt het wel...
late tvp dan maar!
kutzooi... en ik speel te weinig...
ben bezig met de solo van Rage Against The Machine - Settle For Nothing
Stage!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik ben ook met school bezig hoor.
Ja, ik zal wel moeten.... 'ben begonnen...quote:
Blergh, ik zit hier nog wel even...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:54 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Straks college op deze lange dag van 2 uur.
Dan moet je ook in Amsterdam studeren. 5 dagen vrij per week.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Blergh, ik zit hier nog wel even...![]()
Ja, en dan lekker met een prutbul thuis gaan zitten... Nee hoor, hard werken hoort erbij hier!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dan moet je ook in Amsterdam studeren. 5 dagen vrij per week.
Dat valt wel mee hoor, heb dit semester geluk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, en dan lekker met een prutbul thuis gaan zitten... Nee hoor, hard werken hoort erbij hier!![]()
dan was ik alcoholist!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dan moet je ook in Amsterdam studeren. 5 dagen vrij per week.
Hey onkie... volgens mij heb je ergens last van: als je het over mij hebt: ik ben geen brabander....quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, heb dit semester geluk.
ps. Brabanders met een ibanez.![]()
Strikt genomen zijn de meeste studenten ook alcoholisten, maar aangezien de meesten stoppen met chronisch drinken na de studie (vrouw/kinderen/baan), worden ze nooit meegenomen in de analyse!quote:
Just makin' conversation.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Ibanez het volgende:
[..]
dan was ik alcoholist!!![]()
[..]
Hey onkie... volgens mij heb je ergens last van: als je het over mij hebt: ik ben geen brabander....![]()
![]()
Dan ga weg, wij willen hier alleen maar echte brabandersquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef Maaark het volgende:
[..]
Wel waar hoor... het volk is hier echt kut... ik wil hier ook weg
mitoe..quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:01 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Just makin' conversation.
Ik heb zelf ook een ibanez.
you can't hide where you're comming from my man...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef Maaark het volgende:
[..]
Wel waar hoor... het volk is hier echt kut... ik wil hier ook weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |