NB: Mer = c_cquote:[ Mer ] zegt:
welkom in de wondere wereld van de vrouw
Terence/Dagonet zegt:
pfff, de wondere wereld van de vrouw gaat over sliertjes en bonkjes
[ Mer ] zegt:
en slijmproppen
Terence/Dagonet zegt:
mannen willen dit niet lezen, GOOR+++
Terence/Dagonet zegt:
die dus
[ Mer ] zegt:
en wat pas écht kut is, is diarree als je ongesteld bent
[ Mer ] zegt:
je weet niet wat wáár uitglibbert
[ Mer ] zegt:
en als je dan moet niezen he
Janetje zegt:
Klopt Mer.
[ Mer ] zegt:
dan heb je een soort chocolade-aardbeivla tussen je benen
[ Bizznitch ] zegt:
omg ik gilde het uit van het lachen
Misstique zegt:
MER!!!
Misstique zegt:
Terence/Dagonet zegt:
jij moet een topic openen met dat soort dingen Mer!
Misstique zegt:
TAMPONS MER!!!
[ Mer ] zegt:
DUW JIJ DIE IN JE ANUS MT? HM?
[ Mer ] zegt:
DACHT HET NIET
Terence/Dagonet zegt:
daar krijg je heel veel reacties op, tof topic materiaal altijd
Terence/Dagonet zegt:
MUUS junior hier
[ Bizznitch ] zegt:
ik kom niet meer bij
[ Mer ] zegt:
en als je hard genoeg niest he, schiet je zo die tampon eruit
Misstique zegt:
Kan best Mer, stel je niet zo aan
[- killswitch -] zegt:
net zoiets als ping pong ballen schieten?
Misstique zegt:
bonkjes zijn tof
[ Mer ] zegt:
en maar proberen weg te vegen
JANETJE zegt:
Seks..
Misstique zegt:
vooral die laatste paar grote harde
[ Mer ] zegt:
zie dat maar voor elkaar te krijgen, met al dat slijm
Terence/Dagonet zegt:
okay, ik taai (whehehe) even af
JANETJE zegt:
whehehhe
Misstique zegt:
Oe jaaaaa slijmdraden
[ Mer ] zegt:
tot aan je polsen in de derrie
[ Bizznitch ] zegt:
alsof je in een open wond staat te prikken
JANETJE zegt:
HO MAAR
[- killswitch -] zegt:
glibbert wel lekker
Terence/Dagonet zegt:
ik ga dit log copy/pasten hoor
[ Bizznitch ] zegt:
doemaar
[ Mer ] zegt:
waarnaartoe dago?
Terence/Dagonet zegt:
ONZ
JANETJE zegt:
Crewfora?
[ Bizznitch ] zegt:
je doet maar .
[ Mer ] zegt:
lits is al op de hoogte, die doet huishoudhandschoenen en kaplaarzen aan in bed
Misstique zegt:
Misstique zegt:
word je zo nat dan Mer?
JANETJE zegt:
En zo'n plastic zeemanspetje heh.
[ Bizznitch ] zegt:
en een poncho
[ Mer ] zegt:
er is geen houden aan Mt
wat ga jij mijn bericht verwijderen, het is ook een smerige uitleg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Edit:optieven
Ik had die shit toch gelezen, je zag mijn edit toch of niet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi, alle offtopic posts verwijder ik. PMS + modrechten =
.
Lezen, stelletje luiaards!
Je mist de tijden dat je ook nog ongesteld werd?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef Dagonet het volgende:
Nostalgisch.
En daarna edit je hem naar 'samenvatting?'.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had die shit toch gelezen, je zag mijn edit toch of niet?
andersom juistquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En daarna edit je hem naar 'samenvatting?'.
Doei.
ik durf het welquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus. Wie roept Yvonne erbij? Ik durf niet.
Als je zo trots bent op het feit dat er een smerige combinatie van overjarig smegma en bloed uit je kut komt stromen stop het dan in een potje en ruik er dagelijks aan, kun je lekker de hele maand "die geur" inhalerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stoer. Komen er bonkjes bloed uit dat knakworstje van je? Zo niet, wrom praat je dan mee?
Ik mis de Slierkjes en Bonkjes tijd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je mist de tijden dat je ook nog ongesteld werd?
Ja. Nee. Je zit verkeerd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je zo trots bent op het feit dat er een smerige combinatie van overjarig smegma en bloed uit je kut komt stromen stop het dan in een potje en ruik er dagelijks aan, kun je lekker de hele maand "die geur" inhaleren![]()
maar, waarom wil je dat delen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Nee. Je zit verkeerd.
Kijk. Misstique riep net iets over tampons. Maar dat is lame. Maandverband is way toffer. Wánt, bloed (en dus ijzer) in combinatie met zuurstof is. Dus als je dat ding lang genoeg laat liggen in je onderbroekje wordt het sowieso een feest voor de fijne neus. Daarnaast zit er een plaktapeje op de achterkant dus kan je ze nadat ze opgedroogd zijn met het gemak van een sticker op de muur plakken.
Gewoon.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
maar, waarom wil je dat delen?![]()
Oeh, spannende verhalen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
door dit stomme topic denk ik steeds terug aan die beruchte ochtend dat ik wakker werd in een bloedbad
Wil jij beweren dat mannen geen last hebben van die chocolade vretende zeikerds 1 week per maand?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Gewoon.
Hebben die mannen er ook eens last van.
Hoezo dat 1 keer per maand?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat mannen geen last hebben van die chocolade vretende zeikerds 1 week per maand?
Nee ranzig, wakker worden in een bed vol bloed als je vriendin vertrokken is is geen pretje, ik schrok me de tering toen ik wakker werd, overal bloed en stankquote:
Oh ja sorry.. ik sprak uit eigen ervaring..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat mannen geen last hebben van die chocolade vretende zeikerds 1 week per maand?
Lagen er slierkjes en bonkjes bij?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ranzig, wakker worden in een bed vol bloed als je vriendin vertrokken is is geen pretje, ik schrok me de tering toen ik wakker werd, overal bloed en stank![]()
Dát is nog eens een manier van het uitmaken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ranzig, wakker worden in een bed vol bloed als je vriendin vertrokken is is geen pretje, ik schrok me de tering toen ik wakker werd, overal bloed en stank![]()
nee ze dumpte mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Dát is nog eens een manier van het uitmaken.
Doe eens ophouden met mijn herrineringen te verversenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lagen er slierkjes en bonkjes bij?
En jij was blijkbaar niet het enige wat ze loosde.quote:
Ge-wel-dig!!!quote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En jij was blijkbaar niet het enige wat ze loosde.
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja omdat jij me wilt wel natuurlijk, voor mijn gevoel destijds niet
Trut! Nou krijg ik nóg meer honger!quote:
Gebruikt maandverband.quote:
Tsja, alle kansen liggen nog open hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja omdat jij me wilt wel natuurlijk, voor mijn gevoel destijds niet
Vot met die iteejer, De italianen nemen fok overquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, alle kansen liggen nog open hoor
En ook niet uit een glas.quote:
Waar bleef je?quote:
Ik moest even m'n maaginhoud lezen na dit topic.quote:
Wat stond er?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik moest even m'n maaginhoud lezen na dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |