quote:Specs:
Afmetingen: 100x46x21mm
Gewicht: 99 gram
Standbytijd: 400 uur
Beltijd: 540 minuten
Netwerk:
-Tri band
Geheugen :
-Dynamisch geheugen, 20 MB
-MSD pro geheugenkaart, 512MB (meegeleverd)
Audio:
-FM-radio
-Walkman
Beeldscherm:
-Kleuren beeldscherm
-Instelbare schermhelderheid
-260.000 kleuren TFT
-Resolutie: 176 x 220 pixels
Connectivity:
-BlueTooth
-Quickshare
-GPRS
-Infrarood
Camera:
-Auto focus
-Digitale zoom
-Effecten/instelmogelijkheden
-Flitser
-Kwaliteitsopties
-Landscape modus
-Macro modus
-MultiShot
-Nachtmodus
-Panoramische foto
-Portrait modus
-Video opneemfunctie
-Zelfontspanner 10 sec.
-Max. resolutie: (camera) 1632 x 1024 pixels
-Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
-Resoluties: (camera) (1632 x 1024), (640 x 480), (160 x 120)
-Resoluties: (video) QCIF (176 x 144), SubQCIF (128 x 96)
-Resoluties: (panoramisch) (1664 x 432)
-Soort: 2.0 Mpixel camera
Interne vormgeving:
-Individualiseerbare profielen
-Screensavers
-Downloadbare screensavers
-Downloadbare thema's
-Downloadbare wallpapers
Geheugenkaart slot:
MSD geheugenkaart
MSD pro geheugenkaart
Messaging:
-Chat functie
-MMS
-Video MMS
-EMS
-SMS
-SMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten.
-T9
E-mail:
POP3
SMTP
IMAP4
Instant messaging:
Wireless Instant Messaging
Synchronisatie:
-SyncML
-PC-Modem connectie
-Synchronisatie via USB op PC
-Synchronisatie via RS232 op PC
-Synchronisatie via Bluetooth
-Synchronisatie via Infrarood
-WAP 2.0
Aanwezige programma's:
-Image editor; afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave .
-Movie editor
-Alarmklok
-Extra: Alarm radio (Radio blijft aan nadat het alarm is afgegaan)
-Automatische toetsenbordvergrendeling
-Calculator
-Fotoalbum; afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave.
-Fototelefoonboek
-Herinneringen
-Kalendernotities
-Remote printing
-Stopwatch en timer
-Takenlijst
-Tijdsnotatie of Klok
-Valuta omzetter
-Flight mode
Overige:
-Geïntegreerde antenne
-Internet sneltoets
-Trilfunctie
-Zaklantaarn
-Handsfree functie
-40-tones polyfonische ringtones
-MP3 ringtones
-Downloadbare ringtones
-Ringtone composer
-Voice command
-Voice dialing
-Voice memo
-Java ondersteuning
-XHTML browser
-Modem
Toestel is af te halen in Schiedam, kan evt hier in de regio bezorgd worden. Bieden vanaf ¤ 175. Word compleet geleverd met doos, lader, boekjes, software en de nodige kabels. Toestel verkeerd in zeer goede staat. Is te ruilen tegen een 7900gt/gt of een 7800gt. Een 19 inch tft <8ms is ook welkom.quote:
Zie OP, net toegevoegd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef Fixxxer het volgende:
simlock vrij of wat?
Wat is dit nou weer voor een zinloze reactie? Zeg dan niks...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef hmaquine het volgende:
toch is een w800i makkelijker kwa klepje voor de camera
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:31 schreef LasTeR het volgende:
Topmobieltje! Heb hem ook.
Ik heb een bod van 200 via marktplaats. Als je er 210 van maakt is er wat mij betreft een deal. Dit is inclusief verzenden.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:11 schreef Luc_Nilis het volgende:
Als ik 200 inclusief verzending bied en vooraf betaal, kan hij dan ook via de post verstuurd worden?
You've got mail.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:17 schreef Luc_Nilis het volgende:
Hmm.. koop deze voor een vriend van me en we hebben als budget 200 gesteld :/..
Magoed ik wil er wel 205 van maken dan inclusief.. zo betrouwbaar zijn de MP boden over het algemeen toch niet...
Indien akkoord is het dit weekend nog afbetaaldnielske @ gmail
Vaag, ik heb in ieder geval een nieuwe gestuurd dus ik hoor het wel van jequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:20 schreef Luc_Nilis het volgende:
Hmm, ik bekijk nu mijn inbox en zie geen mail van je? Misschien nog eens proberen? nielske@gmail.com
This is an automatically generated Delivery Status Notification.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:17 schreef Luc_Nilis het volgende:
Neem aan dat er geen spaties tussen de _ hoort want dat accepteerd gmail niet.. Mail is onderweg!
Check je mailquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef Luc_Nilis het volgende:
Onze emailadressen mogen elkaar niet.. anyways de mails komen aan, en de betaling ook spoedig
, dus topic closed lijkt me
Betaling ontvangen, zou je alleen een mailtje met je adres gegevens kunnen sturen, dan komt ie zsm jouw kant opquote:
Wat verwacht je dan, dat ik hierop ga reageren. De kabels zijn inmiddels al verzonden en dat geld krijgt ie ook wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:16 schreef hardcorebass het volgende:
- edit -
Zeg, gedraag je een beetjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef CannaTime het volgende:
Wat verwacht je dan, dat ik hierop ga reageren. De kabels zijn inmiddels al verzonden en dat geld krijgt ie ook wel.
Sorryquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, gedraag je een beetjeIk snap dat je niet enthousiast wordt van de reacties die hier stonden voor ik ze weghaalde, maar die spierballentaal is echt nergens voor nodig. Kom je afspraken na, dan is er niets aan de hand.
Links en rechts wat offtopic en te grof geschut verwijderd.
Zie je eigen topic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef DeFlip het volgende:
Nog interesse in de 8855 cannatime?
Ik zou zeggen: begin vooraan met lezenquote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef Rekkie het volgende:
Ik bied 160 euro. 25 november in de omgeving van Rotterdam.
Mail me anders even
Spuit 11....quote:Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin vooraan met lezen
Mail verzonden. Luc_Nilis moet het zonder kopie doen, want zijn emailadres staat niet in zijn profielquote:Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef ElisaB het volgende:
CannaTime, Luc_Nilis, de rest van de mods & de FA's kunnen zodadelijk mail van mij tegemoet zien
* zucht *quote:Op woensdag 8 november 2006 08:24 schreef sonyfreakje het volgende:
ruilen tegen nokia 9500 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |