Nee ik ken haar van die via via, en heb haar nummert niet.quote:
Vraag dan via via haar nummer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee ik ken haar van die via via, en heb haar nummert niet.
gebeurt mij ook altijd alleen maar op dat soort momenten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ligt het er godverdomme weer eruit, en net nu ik met een leuke meid had afgesproken om te msnen.
Kutprogramma.![]()
dan heb jij een goeie serverquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef PuLoX het volgende:
hier doet ie het
Neehee, want zijn omgeving kent haar óók niet. Hij kent 'r via TMF.nl. Het ging zo. Vanmiddag zat hij op school en opende de chatbox van TMF. Hij had al snel een leuk gesprek met een meisje en ze wisselden MSN-adressen uit. Zij had een cam maar weigerde deze aan te zetten, als hijzelf geen cam had. Dus spraken Sandstorm en het betreffende meisje af deze avond te 'daten' op MSN. Met zijn broek op de enkels, zijn cam gericht op zijn kruis, wilde hij inloggen op MSN. Maar helaas.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Vraag dan via via haar nummer.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:01 schreef bronz het volgende:
[..]
Neehee, want zijn omgeving kent haar óók niet. Hij kent 'r via TMF.nl. Het ging zo. Vanmiddag zat hij op school en opende de chatbox van TMF. Hij had al snel een leuk gesprek met een meisje en ze wisselden MSN-adressen uit. Zij had een cam maar weigerde deze aan te zetten, als hijzelf geen cam had. Dus spraken Sandstorm en het betreffende meisje af deze avond te 'daten' op MSN. Met zijn broek op de enkels, zijn cam gericht op zijn kruis, wilde hij inloggen op MSN. Maar helaas.
Daar zit de camfunctie niet inquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:04 schreef vaudej het volgende:
gebruik gewoon een webmessenger:) die werkt wel
Hoog Breezah gehalte.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ligt het er godverdomme weer eruit, en net nu ik met een leuke meid had afgesproken om te msnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |