De final wordt natuurlijk compleet anders.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Och, het is maar een beta
Ik bedoelde daarmee dat het niet zo'n ramp was om hem via de piratenwegen te bemachtigenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
De final wordt natuurlijk compleet anders.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Je hoeft het niet te kopen downloaden
opgelost
slotje
Wacht maar totdat al die bedrijven het weer door je strot rammenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Je hoeft het niet te kopen
opgelost
slotje
Ja thuis gebruik ik ook liever notepad, maar helaas moeten we op het werk gewoon Word gebruiken in combinatie met onze Corporate Identity Software.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wacht maar totdat al die bedrijven het weer door je strot rammen, je ontkomt er heus niet aan
Niet dat het me boeit ofzo, echte mannen bikkelen gewoon in notepad.
Ga dan maar met Linux werken kut huilliequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wacht maar totdat al die bedrijven het weer door je strot rammen, je ontkomt er heus niet aan
Niet dat het me boeit ofzo, echte mannen bikkelen gewoon in notepad.
Je hoeft hier niet te posten...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Je hoeft het niet te gebruiken...
Je hoef er niet op te reageren.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef B4CO het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten...
pff wat een kut antwoord weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |