abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45001498
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:23 schreef Gripper het volgende:

[..]

Zal best, maar hij heet eigenlijk Kangchenjunga
http://8000er.de/Kangchenjunga.html
Zeg alles meer dan 10 letters

pi_45002231
tvp.
Nooit geweest, klinkt wel intrigerend zoals ik het hier lees.. Zal zo eens wat sites met foto's opzoeken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_45004234
Waar ik niet helemaal achterkom: Hoe lang van te voren moet je gemiddeld je treinreis/busreis boeken?
Ik Vietnam?Cambodja vond ik heel handig dat je voor bus een dag van te voren of zelfs dezeelfde dag kan en trein was geloof ik 2 of 3 dagen.
Hoe staat dat met India? Gaat voornamelijk om grotere stukken zoals Dehl-Mumbai of vv. EN dan in maart, geen hoogseizoen dus.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:00:52 #104
129025 Delicieux
Délicieux A Paris
pi_45007966
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:09 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ow?? Dat klinkt erg aantrekkelijk, misschien is maart dan wel aardig compromis?
Heb je meer info? Foto's? Routes? (mag ook via mail?)
Fotoos heb ik op papier... Er waren toen nog geen digitale camera's....

Vanuit Calcutta heb ik de trein gepakt naar New Jalpaiguri/ Siliguri. Vanuit daar per shared taxi verder naar Darjeeling.
Vanuit darjeeling een trip naar Nepal gemaakt. Kan ook per shared taxi. Denk hier aan je Visum voor Nepal!

Dan vanuit Darjeeling naar Gangtok, per shared taxi. Gaat over de teesta river, langs de apen die langs de weg zitten. Heel mooi! Vanuit Gangtok rondgereisd naar het noorden, bij de Tibetaanse grens en daarna afgebogen richting Bhutan. In Bhutan rondlopen met een tent gedurende twee dagen.... We hadden geen fees betaald aan de overheid en waren dus eigenlijk illegaal in dat land...... Spannend, maar we waren jong.... Nu zou dit onverantwoord zijn....

Daarna weer terug naar Darjeeling en met het vliegtuig vanaf Bagdogra teug naar Calcutta gevlogen. Is erg mooi, want na het opstijgen zie je meteen de toppen van de himalaya....
Je venais, je voyais, je devenais fonctionnaire......
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:03:13 #105
129025 Delicieux
Délicieux A Paris
pi_45008058
Treinen boeken gaat vrij snel.... Je moet alleen eeuwig wachten bij de super effectieve ambtenaar die de kaartjes maakt.... [/ Sarcasme mode off]
neem in ieder geval een beetje een luxe ticket, dan doe je in de nachttrein misschien nog wel een oogje dicht, en heb je misschien ook nog je bagage wanneer je aankomt... Hmmmm.....
Je venais, je voyais, je devenais fonctionnaire......
pi_45010401
Dus ik kan bij aankomst in een stad gelijk een doorreis boeken en dan 2 dagen in betreffende stad hangen en weggaan? Dat zou prettig zijn, want dan ben je meest flexibel, nouja flexibel genoeg. Ik wil niet dat ik een week van te voren moet boeken om een trein te scoren.

Is een trein sneller dan een bus? In Thailand meestal niet, daar hebben de meeste buschaufs volgens mij ook een vliegbrevet en de treinmachinisten rijden ca 40 km/u.
pi_45013577
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef jack4ya het volgende:
Waar ik niet helemaal achterkom: Hoe lang van te voren moet je gemiddeld je treinreis/busreis boeken?
Ik Vietnam?Cambodja vond ik heel handig dat je voor bus een dag van te voren of zelfs dezeelfde dag kan en trein was geloof ik 2 of 3 dagen.
Hoe staat dat met India? Gaat voornamelijk om grotere stukken zoals Dehl-Mumbai of vv. EN dan in maart, geen hoogseizoen dus.
bussen geen probleem, maar afstanden zijn vaak groot. Geweldig praktisch fijnmazig bussennetwerk, maar de laagste klasse bussen zijn danig overbevolkt.
Treinen ruim van te voren boeken op de populaire trajecten, maar low costs airlines zijn vaak better value. Wij zatten er eind febrauri, en kregen met geen mogelijkheid een trein van Udaipur naar Mumbai geboekt. Tota volgeboekt, drukke route. Maar een trein van Jodphur naar Rishikesh was geen enkel probleem, en die zat ook niet vol.

Ik zou zeker gaan. Ik haat India, en ga zo weer terug
Die viezigheid is me niet zo bijgebleven, laten we zeggen vergelijkbaar met Cambodja.
India is absoluut in your face, maar kleinere dorpjes zijn prettiger dan grote steden in dit opzicht. Erg warme mensen, en om de zoveel dagen verbaas je je over de oprechtheid. Ik vond het een van mijn meest bijzondere reiservaringen. Het duurt een paar weken om je draai te vinden. Na een paar weken kweek je ook een beetje de harde huid waar Indiers mee geboren worden, dan kun je met de armoede (met name in de steden, niet op het platteland) ook beter omgaan. (trouwens ongelogen waar: New York heeft een erger contrast arm-rijk dan Delhi). En mocht je naar Radjesthan gaan, kan ik je Bundi aanbevelen. Dat was de ommekeer in onze reis, toen viel alles op z'n plaats. Ontzettend relaxt. India is gemeen. India zuigt je erin. En vervult je van heimwee. Zelfs naar de opdringerige touts en alle scams. Heerlijk eten.
Neem een rol gaffertape mee. Elke douchekop moet namelijk voor gebruik geplakt worden, en bij drie stralen die min of meer dezelfde richting uitgaan, mag de vlag uit. Na een paar weken lach je erom

Het drukke en armere Noorden is overigens naar verluid meer 'in your face' dan het Zuiden.
pi_45016296
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

bussen geen probleem, maar afstanden zijn vaak groot. Geweldig praktisch fijnmazig bussennetwerk, maar de laagste klasse bussen zijn danig overbevolkt.
Treinen ruim van te voren boeken op de populaire trajecten, maar low costs airlines zijn vaak better value.
He?? Kan je voor zo weinig vliegen dan? Ik heb nog steeds het idee dat ik de koers niet goed heb...
Bijv: Origin DELHI -[DLI ] Destination MUMBAI CENTRAL -[BCT ] Class Sleeper is 441.00 INR = 7.63132 EUR Nou zal vliegen wel duurder zijn, maar 215 dollar (JET AIRWAYS) is toch wel een heel ander verhaal.
quote:
Wij zatten er eind febrauri, en kregen met geen mogelijkheid een trein van Udaipur naar Mumbai geboekt. Tota volgeboekt, drukke route. Maar een trein van Jodphur naar Rishikesh was geen enkel probleem, en die zat ook niet vol.
Oeh das echt minder, want we zullen voornamelijk de drukke/populaire routes hebben.
quote:
Ik zou zeker gaan. Ik haat India, en ga zo weer terug
Die viezigheid is me niet zo bijgebleven, laten we zeggen vergelijkbaar met Cambodja.
India is absoluut in your face, maar kleinere dorpjes zijn prettiger dan grote steden in dit opzicht.
Ik heb sowieso niets met grote steden, maar daar ontkom ik in India niet aan denk ik
quote:
Erg warme mensen, en om de zoveel dagen verbaas je je over de oprechtheid. Ik vond het een van mijn meest bijzondere reiservaringen. Het duurt een paar weken om je draai te vinden.
Fijn... tegen de tijd dat ik terug ga kan ik er tegen.
quote:
Na een paar weken kweek je ook een beetje de harde huid waar Indiers mee geboren worden, dan kun je met de armoede (met name in de steden, niet op het platteland) ook beter omgaan. (trouwens ongelogen waar: New York heeft een erger contrast arm-rijk dan Delhi). En mocht je naar Radjesthan gaan, kan ik je Bundi aanbevelen. Dat was de ommekeer in onze reis, toen viel alles op z'n plaats. Ontzettend relaxt. India is gemeen. India zuigt je erin. En vervult je van heimwee. Zelfs naar de opdringerige touts en alle scams. Heerlijk eten.
Neem een rol gaffertape mee. Elke douchekop moet namelijk voor gebruik geplakt worden, en bij drie stralen die min of meer dezelfde richting uitgaan, mag de vlag uit. Na een paar weken lach je erom
Dit zijn van die smeuïge opmerking, leuk hoor!
quote:
Het drukke en armere Noorden is overigens naar verluid meer 'in your face' dan het Zuiden.
Ik had dus globaal het plan om driehoek: Delhi-Accra-Jaipur te doen en dan naar een andere regio: kerala/goa/hampi/(hyderabad?) óf Radjesthan óf juist WestBegal/Bihar....tja... maar als treinen zo moeilijk te boeken zijn... Dat beknot nogal de flexibiliteit...
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:25:33 #109
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_45018902
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:11 schreef jack4ya het volgende:

[..]

He?? Kan je voor zo weinig vliegen dan? Ik heb nog steeds het idee dat ik de koers niet goed heb...
Bijv: Origin DELHI -[DLI ] Destination MUMBAI CENTRAL -[BCT ] Class Sleeper is 441.00 INR = 7.63132 EUR Nou zal vliegen wel duurder zijn, maar 215 dollar (JET AIRWAYS) is toch wel een heel ander verhaal.
[..]
Ik had dus globaal het plan om driehoek: Delhi-Accra-Jaipur te doen en dan naar een andere regio: kerala/goa/hampi/(hyderabad?) óf Radjesthan óf juist WestBegal/Bihar....tja... maar als treinen zo moeilijk te boeken zijn... Dat beknot nogal de flexibiliteit...
Wil je de sfeer proeven van India, dan kan je beter met de trein, je bent wel langer onderweg, maar het is een ervaring apart. Wil je meer comfort en snelheid dan is het vliegtuig sterk aan te raden. Het is maar net wat je prioriteiten zijn.

Delhi-Accra (Ghana)-Jaipur is inderdaad een globale driehoek Maar je bedoelt natuurlijk Agra. Op zich zijn dit soort trips aan te raden voor minder ervaren reizigers en kan men in een redelijk korte tijd best een hoop verschillende dingen van India zien. Verder is Rajasthan ook wel cool en toerist-vriendelijk al zeg ik het zelf. De mensen daar zijn vergeleken met andere gebieden erg beleefd en gastvrij, iets wat essentieel is in de Rajasthaanse cultuur.
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_45020393
De twijfels van TS heb ik ook. Ik wil heel erg graag een keer naar India, maar aan de andere kant ben ik bang voor een cultuurshock. Ik heb best veel dingen gezien en ook armoede. Maar de verhalen die ik over India hoor is dat ze bij hun eigen kinderen een hand er af hakken zodat ze meer geld verdienen bij het bedelen. En dat het er heel smerig is. Een kennis van me is een jaar of 10 geleden door India getrokken met haar vriend, en toen ze in een bus zat reden ze over een bobbel. Bleek dat een kind te zijn, en de bus reed gewoon door! Een straat later veroorzaakt diezelfde bus bijna een ongeluk omdat er een koe op een kruispunt staat. Ik weet niet of ik daar tegen zou kunnen, dat soort dingen, te bizar gewoon. Aan de andere kant lijkt het me een schitterend land, met geuren en kleuren en lieve mensen. Ik heb Indiers in Europa rondgeleid en hoewel ze nogal... ja hoe zal ik het zeggen.. niet Westers waren zeg maar, vond ik ze heel lief. Prima mensen. Vaak wijs ook, op hun manier. En ze waren een stuk opener dan Amerikanen. In Amsterdam deed ik de Wallen excursie met die groepen. De Amerikanen vonden het obsceen en waren er vaak totaal niet over te spreken, terwijl de Indiers gerust hun kinderen meenamen en het prima vonden. In Parijs gingen we altijd naar een cabaret. Ik heb meegemaakt dat er een Amerikaanse vrouw helemaal flipte tijdens de show omdat de dames alleen in hun string stonden te dansen. En een Indiase familie stond de Amerikaanse te troosten en uit te leggen dat het "lichaamskunst" was.

Bij India krijg ik een tegenstrijdig gevoel. Ik ben heel benieuwd of je gaat Jack4ya. Zo ja dan hoor ik graag hoe je het vond
pi_45020431
Ach globaal was even te letterlijk in mijn post, die doe je niet even in een weekje

Trein heeft op zich echt de voorkeur, misschien één binnenlandse vlucht ofzo, als dat voordeliger/beter/routematig is dan hetzelfde vertrekpunt als aankomstpunt te kiezen.

Voor deze "minder-ervaren-reiziger" (hoewel dat nogal relatief is, vrienden en familie zien ons al als globetrotters, hehehe ) is het dan misschien een mooi routetje om "in te komen" dan ben je een weekje op die driehoek en kan je dan een trein richting... euh whatever nemen, die is dan vast wel vroeg genoeg geboekt.
Waarom hoor ik Rajastan nou zoveel, is dat typisch zo'n regio, "weinig uberculturele zaken, maar blijft je toch bij"? Vertel eens, als dat lukt, waarom is Rajastan zo'n must?
Of zijn dat adviezen die jullie doen juist omdát ik twijfels heb/had?

Overigens, ik 'stress' altijd van te voren, eenmaal ter plekke blijkt alles vaak peanuts. Ik dacht dat Cambodja engig zou zijn, oorlog, mijnen enzo... Misschien gaat het met India ook wel zo. Ik bedoel mijn verwachtingen zijn in ieder geval niet (onreallistisch) te hoog ofzo.
pi_45020841
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef Vogue het volgende:
Bij India krijg ik een tegenstrijdig gevoel. Ik ben heel benieuwd of je gaat Jack4ya. Zo ja dan hoor ik graag hoe je het vond
Het begint er steeds meer op te lijken Vogue, al moet ik ook bekennen dat ik niet 1-2-3 een alternatief heb. Begrijp me goed hoor, het is geen moetje, maar maart ligt gewoon vast.

Wilde eigenlijk China "doen" maar toen ons oog op Tibet viel waren we verkocht. Die pakken we dan absoluut mee! Maar die kan je zeker (beter) niet in maart doen (hebben we begrepen) en ook niet met ons budget momenteel. Aan tickets alleen zouden we 2,5 keer zoveel kwijt zijn. Niet dat het daar alleen op hangt, maar het is een beetje "én-dit-én-dat-situatie". Dus die doen we denk ik volgende zomer, als de studie en budget dat toelaat. (Diezelfde studie drijft ons namelijk dit jaar wat extra op kosten)

Maar India is nu al overweldigend, terwijl ik nog hier zit. Ik wil altijd veel, zo niet, liefst alles zien. En hoewel we echte "racers" zijn, gaat dat met India toch echt niet lukken. Bovendien kan ik me maar slecht een beeld vormen, ondanks dat ik me momenteel suf lees over India. Ik heb nog niet echt gehad van: "JA!! wil ik heen, behalve bij Taj Mahal, maar daar vul ik geen maand mee natuurlijk.

Dus dit topic zal denk ik langzaam naar een routeplanner gaan wijzigen. Hoop ik, want opnieuw gaan inlezen/vevrdiepen in een ander land is best pittig.
pi_45022390
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:00 schreef Delicieux het volgende:

[..]
Niets is mooier dan een zonsopgang boven de Khanchendzjunga!
Al eens op de Haleakala gestaan?
pi_45048152
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Het begint er steeds meer op te lijken Vogue, al moet ik ook bekennen dat ik niet 1-2-3 een alternatief heb. Begrijp me goed hoor, het is geen moetje, maar maart ligt gewoon vast.

Wilde eigenlijk China "doen" maar toen ons oog op Tibet viel waren we verkocht. Die pakken we dan absoluut mee! Maar die kan je zeker (beter) niet in maart doen (hebben we begrepen) en ook niet met ons budget momenteel. Aan tickets alleen zouden we 2,5 keer zoveel kwijt zijn. Niet dat het daar alleen op hangt, maar het is een beetje "én-dit-én-dat-situatie". Dus die doen we denk ik volgende zomer, als de studie en budget dat toelaat. (Diezelfde studie drijft ons namelijk dit jaar wat extra op kosten)

Maar India is nu al overweldigend, terwijl ik nog hier zit. Ik wil altijd veel, zo niet, liefst alles zien. En hoewel we echte "racers" zijn, gaat dat met India toch echt niet lukken. Bovendien kan ik me maar slecht een beeld vormen, ondanks dat ik me momenteel suf lees over India. Ik heb nog niet echt gehad van: "JA!! wil ik heen, behalve bij Taj Mahal, maar daar vul ik geen maand mee natuurlijk.

Dus dit topic zal denk ik langzaam naar een routeplanner gaan wijzigen. Hoop ik, want opnieuw gaan inlezen/vevrdiepen in een ander land is best pittig.
Tibet haalt het qua indrukwekkendheid volstrekt niet bij India. Zo, die zit. Ja, Tibet zijn we geweest. Was erg mooi. India denken we nog elke dag aan. Als ik een Indiaase taxi chauffeur in New York bedank in het Hindi, knikt 'ie en legt 'ie even zijn hand op zijn hart. Als ik een serie Indiers op een rij in de metro bevestig dat ze de volgende stop moeten hebben, glimlachen ze bijna onmerkbaar en schudden ze collectief en in de maat met hun hoofd op een wijze die alleen Indiers kunnen: alsof hun hoofd loszit, geen ja, geen nee.

Het is echt zo. Tibet is Disneyland. India is leven.
pi_45048279
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:11 schreef jack4ya het volgende:

[..]

volgens mij een stuk goedkoper via low cost airliners. Heb thuis nog wat linkjes liggen, dacht ik.
De prijs voor de trein geloof ik haast niet, da's wel extreem weinig. Laagste klasse wil je trouwens echt niet reizen voor meer dan een uur of drie
Maar als de trein echt zo goedkoop is, waarom boek je niet gewoon tickets voor de eerste week van je reis, voor elke dag Zal morgen even kijken, want hier klopt gevoelsmatig iets niet qua pricing.
pi_45048881
De prijs voor een fatsoenlijke plaats in de trein (2 tier, 2 bedden boven elkaar) is naar mijn ervaring ongeveer de helft van de kosten van een vlucht met een budgetmaatschappij zoals spicejet of kingfisher.
Als je zondag met spicejet (www.spicejet.com) van Delhi naar Mumbai/Bombay wilt vliegen ben je slechts incl belasting is het Rs3560 / ¤68,- kwijt. Met de trein zal je dit ergens tussen de 20 en 30 euro en een volle vakantiedag kosten (hoewel de trein ook erg leuk is hoor!).

Overigens kan je in de ergens hierboven genoemde "sleeperclass" alleen slapen als je heeeeel erg moe bent en de gezelschap van enkele kakkerlakken niet heel erg vervelend vindt.

Overigens ben ik anderhalf jaar geleden 6 weken in India geweest alwaar ik het achtereenvolgens naar Mumbai->Goa->Kochin->Chennai->Mumbai (tijdens de grote overstroming, 94,9cm regen in een dag tijd, ter vergelijking, in NL valt er per jaar +-75cm)->Delhi->Varanassi->Agra->Jaipur->Delhi ben geweest. Het was echt een superreis die ik nooit zal vergeten, maar toch weet ik niet of ik er nog wel eens naar terug zou willen gaan, de mensen zijn vrij irritant (vooral in het noorden, in Varanassi echt extreem) en het is allemaal soms wel erg vies enzo, maar toch is het een heel mooi land...

[ Bericht 14% gewijzigd door vanOekelen op 05-01-2007 19:30:54 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:34:16 #117
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_45050382
Ik zag idd dat sleeper de verkeerde klasse was... het is meer 1800rs, dus dat klopt wel.
Verder zag ik iedere dag vliegen met spcejet: Rs 4248.00 voor 2 personen??
(plaatje: prijs van 2 persoon)

en RAJDHANI express voor 4400 voor 2? (Second AC met MUMBAI RAJDHAN)
(plaatje: prijs van 1 persoon)

Nou lijkt de verhouding net zó zoek

[ Bericht 12% gewijzigd door jack4ya op 05-01-2007 19:41:06 ]
pi_45050636
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:34 schreef jack4ya het volgende:
Ik zag idd dat sleeper de verkeerde klasse was... het is meer 1800rs, dus dat klopt wel.
Verder zag ik iedere dag vliegen met spcejet: Rs 4248.00 voor 2 personen??
en RAJDHANI express voor 4400 voor 2? (Second AC met MUMBAI RAJDHAN)

Nou lijkt de verhouding net zó zoek
Jah, de vliegtuigindustrie is booming in India, en de treinen blijven even efficient rijden (iedere keer stoppen voor een koe op de spoorlijn schiet niet echt op )...

Die Rs4248 die je hebt gevonden is neem ik aan nog zonder belasting? Dan komt er nog wel wat bij maar het blijft heerlijk goedkoop.

Overigens is de reden dat Jet airways zo duur is dat ze twee soorten prijzen hebben, een zeer goedkope voor indiers en een "special price" voor buitenlanders, die dus een paar keer zoveel betalen. Spicejet, Kingfisher en Sahara enzo hebben maar een prijs voor auto en autochtonen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:47:13 #119
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_45050902
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef vanOekelen het volgende:

[..]

Jah, de vliegtuigindustrie is booming in India, en de treinen blijven even efficient rijden (iedere keer stoppen voor een koe op de spoorlijn schiet niet echt op )...

Die Rs4248 die je hebt gevonden is neem ik aan nog zonder belasting? Dan komt er nog wel wat bij maar het blijft heerlijk goedkoop.
Euh MET belasting dus... Wat goedkoop!!! en ze gaan 2 x per dag...

Zou je die ook een week van te voren moeten boeken??

Het maakt India wel wat kleiner en beter te behappen in een maand. Het is niet zo dat je nooit meer trein, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik een "koe op de rails" mis.

Ik ga gelijk eens kijken op andere routes en ook bij kingfisher
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:49:23 #120
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_45051005
en of er haken en ogen aan zitten...

(ben gelijk op mijn hoede, if it's to good to be true....)
pi_45051176
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:49 schreef jack4ya het volgende:
en of er haken en ogen aan zitten...

(ben gelijk op mijn hoede, if it's to good to be true....)
Ik heb drie binnenlandse vluchten gehad, deze heb ik allemaal +-2 dagen van te voren via internet geboekt en betaald met mijn creditcard en ik heb echt totaal nergens problemen mee gehad, vrij goed geregeld allemaal.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:03:26 #122
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_45051544
Nou, da's dan een done-deal voor mij!! Klinkt echt i-de-aal!!!
Ben echt he-le-maal blij...

Vloog je alle vluchten met Spice?

Lijkt erop dat Spice wel de goedkoopste is... goede reviews en degenen die klaagden vond ik zeikerds

Eens gluren naar Goa... wordt nou leuk
Dehli - Goa in 2:15 uur voor 100,- met zijn tweetjes

[ Bericht 10% gewijzigd door jack4ya op 05-01-2007 20:17:23 ]
pi_45060884
We hebben geboekt... nou hopen dat die Neutralen (swiss air) niet ineens de tickets verhoogd hebben!

We vliegen op Mumbai...

Ik ben nu supernerveus...
1. vanwege het boeken, point-of-no-return... IEK
2. kennelijk een prijswijziging tijdens boeken op andere sites... DUBBEL IEK

morgen weet ik meer.... brrrrr
pi_45068434
En we hebben nog Air Deccan geloof ik. Weet nou niet meer of dat een lowcost carrier was of niet.

Dit zijn inderdaad de prijzen die ik verwachte.
pi_45069785
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En we hebben nog Air Deccan geloof ik. Weet nou niet meer of dat een lowcost carrier was of niet.

Dit zijn inderdaad de prijzen die ik verwachte.
Jep air deccan is ook een low-cost maatschappij (op sommige routes zelfs veruit de goedkoopste).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')