Dat laat oscar zich geen 2x zeggenquote:
echt een babytje was het net, zo deed ik ook toen ik 12 was, schaam me dr nog voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef arneaux het volgende:
Etiënne die Sabrina probeert te manipuleren..
Vindt hij niet fijn denk ik!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:12 schreef PC eend het volgende:
Dit stuk maandag herhalen als Monique haar man in de studio zit
Door Hilde ja. Sorry maar dat vind ik geen graadmeter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef scanman01 het volgende:
De zusjes neergesabeld![]()
In 10 minuutjes tijd.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef scanman01 het volgende:
De zusjes neergesabeld![]()
In 10 minuutjes tijd.
De zusjes zijn gewoon in een halve uitzendig finaal afgebrand door BB. Schaakmat zegmaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:13 schreef n1ek het volgende:
vaag hoe ze het uitzenden, zon semi-romantisch muziekje en een minuut lang de cam erop, ja dan krijg je wel een apart beeld, tuurlijk zijn ze vaak close maar dit is toch anders neergezet
Same here.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
echt een babytje was het net, zo deed ik ook toen ik 12 was, schaam me dr nog voor![]()
Ik ook maar dan.quote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zusjes zijn gewoon in een halve uitzendig finaal afgebrand door BB. Schaakmat zegmaar.
Ook zonder romantisch muziekje en zonder minuut lang cam erop, is het lekker zoenen in de nek toch iets waarvan ik denk wél close met een staartje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:13 schreef n1ek het volgende:
vaag hoe ze het uitzenden, zon semi-romantisch muziekje en een minuut lang de cam erop, ja dan krijg je wel een apart beeld, tuurlijk zijn ze vaak close maar dit is toch anders neergezet
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:18 schreef Sanne het volgende:
Ik merk dat ik ondertussen gewoon zit te fokken in niet-BB topics. Mijn BB-verslaving is voorbij
Bedankt Talpa, ik had zelf niet verwacht dat het mogelijk was.
Mag ook wel een keer, na die promotie clip die ze in de vorige live haddenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
Ze zijn door Bb neergezet als geile sletjes die de jonkies proberen te manipuleren.![]()
misschien dat ze iedereen af gaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zusjes zijn gewoon in een halve uitzendig finaal afgebrand door BB. Schaakmat zegmaar.
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:21 schreef Sanne het volgende:
Ik erger me dood aan die mensen.
Dan moet je niet meer kijken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:21 schreef Sanne het volgende:
Ik erger me dood aan die mensen.
Ik heb mij wel eens eerder geërgerd aan meerdere bewoners, maar ik vind deze groep (op een enkeling na) gewoon zo dom, zo oliedom, dat het dood- en doodzonde is van mijn tijd om hier aan te besteden.quote:
Ik hoorde Hilde en ... ??? toch behoorlijk de zusjes afbranden. Dat kan Sabrina en/of Monique wel eens nominaties gaan opleveren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:33 schreef itsme het volgende:
de zusjes staan ook best sterk in dat huis, gaan met de meeste goed om.
stel Etienne moet weg, dan geeft hij Sabine de helft van zijn geld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |