Heb jij ook wel eens van die onconventionele maten in je wagen dan? Want ze steken soms nogal een stuk uit, lijkt me niet dat ze die gewoon lekker naar binnen schuiven dusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef Virus.NL het volgende:
Nope, maar volgens mij worden die vanuit Milaan met de vrachtwagen naar Schiphol gereden en gaan hiervandaan op het vliegtuig naar.... (midden oosten?). Zelf ook pas een bloemenritje Italië gedaan en dan terugladen op Milaan airport voor Schiphol (4 platen met pc-stuff, ook bij KLM gelost).
Officieel mag je daar niet fotograferen, toch knap dat die pics gemaakt zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:40 schreef Virus.NL het volgende:
Een ingepakte Lambo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, die heeft zwarte rims.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Is het niet de Lamborghini Murcielago Versace ?
Je bedoelt een 3 liter 6-in-lijn twin-turbo met 306 pk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:46 schreef HansU het volgende:
BMW 335i, 5 dagen oud
3 liter v6, stond groot artikel over in Top Gear Magazine![]()
Andersom, de Versace heeft zwarte velgen, zoals je ook in de reply boven je kon zienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:51 schreef blup het volgende:
[..]
Niet de LP640 Versace? Normale heeft toch zwarte velgen?
Foto's dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die in jouw ogen bijzonder is, en je hebt er zelf een foto van gemaakt.
Ik heb wel iets bijzonders gezien, maar geen foto.
Leuk voor je. Vertel het in de PTA Slowchat of zo. Maar hier niet.
Jeej wat bijzonder zeg, een 4 cilinder 2 liter ding met 1 uitlaat en nauwelijks uitstraling.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is alleen leuk omdat het een model is dat je niet vaak ziet rijdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jeej wat bijzonder zeg, een 4 cilinder 2 liter ding met 1 uitlaat en nauwelijks uitstraling.
Idd, was echt tof!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:35 schreef HansU het volgende:
Nice Jaggie. Datmoet een leuk dagje zijn geweest
Die 190SL en Rolls wow
Als je zo goed de OP kunt citeren, lees hem dan zelf ook even?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jeej wat bijzonder zeg, een 4 cilinder 2 liter ding met 1 uitlaat en nauwelijks uitstraling.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
das nou de kunst van het spotten...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:17 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Er staan wel vaker mooie auto's daar bij dat crematorium, kom er bijna dagelijks langs.
Alleen weet ik alleen de merken van de auto's en niet welk type het is.
Als jij die auto speciaal vind mag je hem posten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:Die zag ik al aankomen. Die regel slaat ook nergens op overigens want dan kan je alles wat standaard is wel posten.
Heerlijk daar in Düsseldorf he!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
De wekelijkse lading verse dealervrije en evenementloze spots!
*knip*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |