Das het trieste.. VWO5..quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef Beach het volgende:
VMBO kader ofzo zeker
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Abominaal?
Geen goede ontwikkeling.. :quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef ToYDoLL het volgende:
AchjaIedereen typt tegenwoordig maar d'r op los en komt met de meest verrassende lettercombinaties. Waarschijnlijk denken ze dat als de ander het snapt, het dan wel goed is
dat is geen typefout, kutquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Typefout in TT.. nvm. Abominabele dus
..
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ach een typo kan iedereen MakuhHh
Waarom niet? Taal is er om onze gedachten op andere over te brengen. Taal heeft nooit stil gestaan het is altijd in ontwikkeling. Taal is er voor de gebruikers en niet andersom.quote:
Was typo!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben gek op dit soort topics. ts die mensen beschuldigd van slecht schrijfwerk en dan meteen al een kei van een fout maakt! was je nou toch maar niet zo lui geweest en had je het tweede woord uit je tt ff opgezocht.![]()
yeah right...quote:
Ik zat zo te geilen op deze nieuwe kans om de wereld te verbeteren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeah right...![]()
als je zo op andermans teksten let, waarom doe je dat dan niet bij jezelf?
ok ik geloof je, het was een typo...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:36 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik zat zo te geilen op deze nieuwe kans om de wereld te verbeteren.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok ik geloof je, het was een typo...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
boeie hoe ju praat alz mun doezzies en matties het maar snappen jeweet
savvy?
Tikfout. Gaat heen met Uw barbarismen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Typefout in TT.. nvm. Abominabele dus
..
Verkapte breezerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik wist niet dat we tegenwoordig alles met een hoofdletter schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |