We zullen lief voor je zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef ehqo het volgende:
IK GA MEETEN.
maak litso maar niet jaloersquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zullen lief voor je zijn.
Oh wee als er een labyrinth aan blauwe borden is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Zaterdag, half 3, Utrecht CS, verzamelen onder het blauwe bord
Ik ben de blonde stoot.
Een énorm blauw bord met de vertrektijden van de treinen. Als je die mist ben je het meeten niet waard.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh wee als er een labyrinth aan blauwe borden is.
dat enorme huge big ass blauwe bord met alle vertrektijden erop!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Ik ben de blonde stoot.
Is dit als je lief bent?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een énorm blauw bord met de vertrektijden van de treinen. Als je die mist ben je het meeten niet waard.
ik zit vanaf apeldoorn bij jou in de trein, neem je wel aan je handje meequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh wee als er een labyrinth aan blauwe borden is.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zit vanaf apeldoorn bij jou in de trein, neem je wel aan je handje mee
zou dan voor het eerst zijn dat de NS eens een keer iets doorheeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:06 schreef Dagonet het volgende:
Zou ik vanuit A'dam hun grote bord ook mee kunnen nemen en in Utrcht ophangen? Zouden ze dat merken?
Ik ook. Schorvoeten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In het echt ben ik schattig. En verlegen
.
dago komt langs?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:12 schreef Misstique het volgende:
Worstebroodjes. Zometeen dan.
Vrijdag weer.quote:
Welke verhalen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ben trouwens erg benieuwd naar jou en dago na al die verhalen van Janet
Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat ik die hier niet zomaar in eht openbaar neer ga zetten he.quote:
En dat is nog wel het minst interesante wat ze me verteld heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef Misstique het volgende:
Verdomme J! Je zou je bek houden over die kelder!
Eensch. Ik luisterde vandaag weer naar Knives Out, mn absolute favoriet van ze.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:12 schreef ehqo het volgende:
Radiohead - Idioteque.
Een meesterwerkje.
Hoi!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
En van je heeeeeeeeeeeeela hela hela hoooolala!
gaan we dat zingen terwijl we met zen allen hand in hand door utrecht huppelen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar boven aan dat topic!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
gaan we dat zingen terwijl we met zen allen hand in hand door utrecht huppelen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
Jij kon toch niet komen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Nou dan ga ik het wel alleen zingen!
Ik kán wel komen. De vraag is of mijn pa het ziet zitten.quote:
Uhhh. Jij leest de bonuskaart uit ofzo?quote:
Ik huppel en zing niet. Principes.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik principe niet. Uit overtuiging.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik huppel en zing niet. Principes.
Hoor ik daar een vrij vaak gebruikt woord op mijn werk op mijn vrije dag?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uhhh. Jij leest de bonuskaart uit ofzo?
Uit? Jij? Leest?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vrij vaak gebruikt woord op mijn werk op mijn vrije dag?
Uhhh.quote:
Het is ook niet raar dat het meestgehoorde woord op z'n werk 'uhhh' is natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Dago, ik snap je niet meer, laat staan dat Renesite het doet.
Schijnbaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Reacties in een gesloten topic zijn nog steeds te editten door users toch?
Het lukt me over het algemeen wel, ja!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Reacties in een gesloten topic zijn nog steeds te editten door users toch?
*klingquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook niet raar dat het meestgehoorde woord op z'n werk 'uhhh' is natuurlijk.
Mits binnen 24 uur.quote:
Ik werk op een mongolen kliniek. Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook niet raar dat het meestgehoorde woord op z'n werk 'uhhh' is natuurlijk.
Groeten aan Genghis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk op een mongolen kliniek. Ja.
We verneuken wel een verjaardagstopic he? Niet zo netjes eigenlijk.quote:
I'll be there.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Ik ben de blonde stoot.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef Misstique het volgende:
Verdomme J! Je zou je bek houden over die kelder!
Ik dacht dat je zei dat cc een huge ass hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat enorme huge big ass blauwe bord met alle vertrektijden erop!!!!
Check.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Ik ben de blonde stoot.
Mag ik er tussen lopenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zit vanaf apeldoorn bij jou in de trein, neem je wel aan je handje mee
Topic van het jaar als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:06 schreef Dagonet het volgende:
Toffe_Ellende is jarig, feliciteer hem hier!
Wat nou, jaloers ofzo?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
I'll be there.
Whehehe.. blonde stoot![]()
Ik dacht dat je zei dat cc een huge ass had
Als ze ook nog even wat teveel bier drinkt en alle vertrektijden voorleest...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef Neenetje het volgende:
Ik dacht dat je zei dat cc een huge ass had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |