Ja hoi een dagje met mij ja.
Zie en huiver de doelloosheid van fok en mijn unieke kijk op het leven.
In den beginne was er mijn eerste magnetron (jup een decenia te laat,
maar goed ik kom dan ook uit het ghetto waar ze kerstbomen erg lang laten staanAanschouw het grote wonder wat ervoor zorgt dat ik vanochtend een american pizza als ontbijt had
![]()
.
De foto is in breedbeeld om de groote te benadrukken
![]()
![]()
Maar goed de magnetron was dus ongetest. Ik naar de AH en spullen gekocht. (broodjes bapau 39 cent, diepvries sate 19cent!) *
Op de terugweg liep ik ook nog eens langs een ouderwetse groenteboer en ik vond dat hij zijn zaakje goed voormekaar had. In deze tijden van one stop shopping en groeiende concurentie weet deze middenstander zich staande te houden. Mede door leuke ideetjes als een mooie display met fruit en waarboven mooie voorgepakte zakken hangen. Ik zeg goed bezig groenteboer.
![]()
enfin.
Ik dus weer thuis, broodje in de magnetron gestopt. Nam een hapje, keek naar het broodje. En toen kon ik het niet laten.
http://s78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/?action=view¤t=12092006210.flv*Kwam ik gelijk op de zin. Armoede is tof, je krijgt tenminste wat meer lichaamsbeweging. Bijvoorbeeld in de supermarkt wanneer je voor al je c producten moet bukken
![]()
p.s. Haten is verlaten :'), Maar fok dit is fok, dus kom maar