quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef -jos- het volgende:
Ach, we hebben 10 keer erger meegemaakt
Wel jammer dat de tools die ik heb geupload op allerlei andere fora verschijnen, ik zou voor de grap de link ergens anders naar door kunnen linken
neh, ff wachten nog!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef FreeShooter het volgende:
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/6782/fokvk1.jpg]afbeelding][/URL]
Repareren is hard nodig
Dat was ik denk ik. Ik was bezig met de zwarte lijnen bovenop de K en de linkerzijde van de K. Terwijl ik met deze laatste bezig was zag ik witte vlakken naast me verschijnenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb de K al weer een heel stuk witter gemaakt.. Wie was met het zwart bezig??![]()
Wacht ff tot vanavond!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef woudy het volgende:
Ik kom ook even helpen. Hou me wel alleen bij zwart en wit want die kleuren tool werkt niet echt bij mij.
Zit je achter een proxy dan ofzo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
reset je inkt om zoveel dagen ofzo?
Ik ben er een tijdje niet geweest en dacht wel 100% te hebben. Mooi niet dus, maar 15%
Ik zag in de F ergens GS in het roze staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:53 schreef -jos- het volgende:
Kan iemand even checken op de fora van Geenstijl? Ik vermoed toch dat hun het zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |