is van Heerenveen he!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef Homdeck het volgende:
Alves
Ja tuurlijk Danny Koevermans ook!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
is het niet cziommer en koevermans?
en Koevermans maakt het compleet!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
is het niet cziommer en koevermans?
Homdeck vulde m gewoon netje aan hoorquote:
Nee ik ook niet. Ik denk dat het weer Huntelaar wordt en dat zeg ik niet omdat ik voor Ajax benquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Homdeck vulde m gewoon netje aan hoor
Ik zie geen van die 5 spelers trouwens bovenin eindigen ah eind vh seizoen trouwens
is het een sporter?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:38 schreef Homdeck het volgende:
Deze man zag ik gisteren in de AH. Wie is het?
[afbeelding]
Hoor jij niet gewoon voor FC Twente te zijn?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik denk dat het weer Huntelaar wordt en dat zeg ik niet omdat ik voor Ajax ben
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
die judo vent dennis van der geest toch?
nee ik zou even bij de sport blijven waar het al een aantal vragen over gaat als ik je wasquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
Elco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |