Ben ik niet met je eens! Als je bezig blijft, blijf je wakker!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van inspanning wordt je moe. Van hangen niet.
mee eens maar Egbert kennende doet hij precies wat Bb van hem verlangtquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Egbert was zou ik erop gokken dat hij de sleutel toch wel terug krijgt, hoe dan ook, en de opdracht dus NIET laten mislukken. En er verder niets over zeggen natuurlijk.
uhm...de zussies gingen toch douche nu?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat Etienne in de badkamer flikt, maar we zitten naar schakende mensen te kijken
Edit: ik zie dat Milica al in de kamer is, dus dan zal daar niet veel (meer) gaande zijn.
En BB speelt leuk in op zijn regeltjes-trouwheid en alles doen wat BB zegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef itsme het volgende:
mee eens maar Egbert kennende doet hij precies wat Bb van hem verlangt
Dan nog ziet dat frigide lijk Hummie liever schakende mensen op de streams.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:36 schreef kukeleku het volgende:
[..]
uhm...de zussies gingen toch douche nu?![]()
Ze hebben het aan de goede voorgelegd dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens maar Egbert kennende doet hij precies wat Bb van hem verlangt
Ben ik het niet mee eens, zolang je bezig blijft heb je geen last van de vermoeidheid en slaap. Als je gaat hangen en niksdoen hakt het er juist dubbel zo hard in en wordt het vechten tegen de vermoeidheid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van inspanning wordt je moe. Van hangen niet.
Volgens mij ook! Ik ken mensen die de hele dag op de bank hangen, voor de TV en die slapen minstens de halve dag!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, zolang je bezig blijft heb je geen last van de vermoeidheid en slaap. Als je gaat hangen en niksdoen hakt het er juist dubbel zo hard in en wordt het vechten tegen de vermoeidheid.
Als je ergens mee bezig bent misschien niet, maar denk je niet dat de klap dan achteraf veel groter wordt? Geloof me nou maar, hangen is de beste optie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, zolang je bezig blijft heb je geen last van de vermoeidheid en slaap. Als je gaat hangen en niksdoen hakt het er juist dubbel zo hard in en wordt het vechten tegen de vermoeidheid.
Voor Hilde welquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je ergens mee bezig bent misschien niet, maar denk je niet dat de klap dan achteraf veel groter wordt? Geloof me nou maar, hangen is de beste optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |