quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef Lord Dreamer het volgende:Leuke foto's dat wel, maar toch is het geen showcase. Het is nu een rijtje user foto's die hier neer gezet zijn. De fotograaf kan hier nog niet posten. Dus enige vorm van kommentaar naar de fotograaf is zinloos anders zou het topic in naam van de gebannde geplaatst zijn.
Derhalve is het een userfoto topic en gaat dit topic daar dus ook naar toe.
met vriendelijke groet,
LD.
Interessante casus dit. Ik snap je redenering, en ik begrijp dat je vooral niet de indruk wil wekken dat je oogluikend toestaat dat er namens een gebande user gepost wordt, maar je zou het ook anders kunnen bekijken.
De user die deze post plaatst doet dat niet om te pimpen met hoe mooi hij en zijn duo-model zijn (dat moet idd in US), maar om feedback te krijgen op het model staan. En dat past wel degelijk in FOT. Er staat nergens in de FAQ dat je alle geplaatste foto's zelf gemaakt
moet hebben. Sterker nog, de formulering:
quote:
impliceert dat het toegestaan is om werk te plaatsen dat niet door TS zelf gemaakt is.
Ik denk dat je heel goed vol kunt houden dat dit wel degelijk een showcase is (van een model), en dus niet 'zomaar' userfoto's. Dan kan Peri's slotje eraf, en mag ie gewoon weer als showcase in FOT.
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd