Maak je niet drukquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Blinky het volgende:
Even om de mods en vooral An vrij te waren van blaam: ik had hem verstuurd als 'Blinkyseptemberkleuren' en daardoor is hij over het hoofd gezien. Mijn eigen schuld dus en jullie valt niets te verwijten.
Ik zal er beter op letten! En nu ga ik mij schamen...![]()

Dank je welquote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Maak je niet drukprobleem opgelost
![]()

Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)quote:Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef ElizabethR het volgende:
Kan ik gezien bovenstaande mijn stemmen dus herzien?

Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)

Wie zijn punten wil wijzigen, maar niet meer zijn/haar post kan editten: graag even hier aangeven... dan gooien we de vergrendeling er vanafquote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???

ymke je hebt half gelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef Ymke het volgende:
Ik snap je heus wel , je wilt niet dat er modellen geweigerd worden op de algemene meetings , maar op specifieke moet dat best kunnen .

Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef nikky het volgende:
En het boeit me niet of het iemand netjes is medegedeeld dat die persoon niet mag komen. Het gebeurd gewoon niet klaar. Je kunt iemand niet verbieden om naar een FOK! meet te komen. Als je wel iemand wilt verbieden te komen dan organiseer je dit buiten FOK! om.

En hebben die ooit iemand geweigerd? Sjongejonge wat ben jij kort van geheugen zegquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |