abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 17:09:43 #286
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44028365
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]
doel je hierbij op Re of op mij?
.............................
dit is echt niet jullie.

dit is algemeen.

als je showcase waardige foto's hebt vul dan de showcase.
maak er niet een teaser van met maar een paar foto's en een linkje naar de rest.

er mogen 10 foto's in de OP

zijn er meerdere reacties geweest dan kun je altijd een vervolg posten.

in een showcase kunnen makkelijk 50 foto's komen testaan.
maar om niet een overkil aan foto's te posten is de regel van max 10 foto's ingevoerd. (dit is echter alleen over de OP. )

ps. ik heb jou showcase pas gezien toen alles weg was. dus geen idee wat daar stond dus kan daar ook geen oordeel over geven.

* PKfotografie begint er van te balen dat alles wat hij zecht gelezen word of het alleen maar voor Re en Puckzzz bedoeld is.
pi_44028392
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

doel je hierbij op Re of op mij?

even er vanuit gaande dat je mijn showcase die geen showcase meer is bedoeld.
ik heb daarin alleen gezegd dat we een meeting hadden gehad van photophoria. net. daarna laat ik wat foto's zien. dan volgt de disclaimer.

de naam van photophoria.net is gewoon de naam. het is geen spam, dan had ik er wel een linkje van gemaakt. ik had ook fotovisie, DPZ of whatever kunnen zeggen. het .net gedeelte hoort bij de naam.
daarna laat ik een stuk of 6 foto's zien zonder enige verwijzing naar een album of een andere site.

dat ze hier wat allergisch zijn voor photophoria.net en alles wat daarmee verbonden is daar kan ik niet zoveel aan doen. ik wou gewoon ook hier mijn foto's laten zien. maar wel met een duidelijke vermelding over die copyrights. het is wel duidelijk dat dat dus niet meer zal gebeuren.
Sjeez gaat het gezeik hier even grote proporties aan te nemen als op DPZ over DutchHeaven modellen????
Ik wordt er een beetje flauw van... Op EOSDigitaal.nl kunnen al niet stoppen om Nikon af-te-zeiken, op ieder forum is wel wat te janken...
LAAT GEWOON MEKAAR IN ZN WAARDE!!!!!! Is dat zo moeilijk

En wat Re ook al stelt, wat is een maximum voor een Showcase??
VOlgens mij werd hier de tien foto-regel gehandhaaft. Dat vind ik ook genoeg om te kunnen beoordelen. De rest mag van mij best achter een link staan. En wat kan mij het schelen of er nu een ander forum achter zit.
Zolang ik maar geen lid hoef te worden van dat forum/website/albumsite om die foto's te willen zien. Dat vind ik op dit moment de enige voorwaarde.
Wat ik de laatste tijd dan zie op EOSDigitaal, dat er voor iedere foto die gemaakt wordt een topic wordt geopend... Daar wordt ik nou wel onpasselijk van.
Dat is het voordeel van FOT, de verzameltopics.

Dus ophouden met janken over en weer. En ik kijk iedereen aan... Dus niet gauw denken dat ik niet jou bedoel
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_44028424
Dus ongeveer wat PKfotografie ook al meldt.
Maar ik doe het wat harder...
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 30 november 2006 @ 17:50:03 #289
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_44029607
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Inderdaad, als het alleen een plaatjes oplaod site was , zou het geen probleem zijn.
Dus ik mag mijn foto's hier niet showen.
Als ik die regel zoals jij het aangeeft uitleg.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:55:56 #290
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44029778
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

dit is echt niet jullie.

dit is algemeen.

als je showcase waardige foto's hebt vul dan de showcase.
maak er niet een teaser van met maar een paar foto's en een linkje naar de rest.

er mogen 10 foto's in de OP

zijn er meerdere reacties geweest dan kun je altijd een vervolg posten.

in een showcase kunnen makkelijk 50 foto's komen testaan.
maar om niet een overkil aan foto's te posten is de regel van max 10 foto's ingevoerd. (dit is echter alleen over de OP. )

ps. ik heb jou showcase pas gezien toen alles weg was. dus geen idee wat daar stond dus kan daar ook geen oordeel over geven.

* PKfotografie begint er van te balen dat alles wat hij zecht gelezen word of het alleen maar voor Re en Puckzzz bedoeld is.
nee okee, duidelijk. het was maar ff een vraagje

HM je hoeft mij niet te quoten eigenlijk. ik stelde een simpele vraag aan PK en heb daar gewoon antwoord op gekregen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_44029906
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nee okee, duidelijk. het was maar ff een vraagje

HM je hoeft mij niet te quoten eigenlijk. ik stelde een simpele vraag aan PK en heb daar gewoon antwoord op gekregen
Uhm die quote was niet helemaal de bedoeling.. Was meer in het algmeen. No-offense
Tis alleen gebruikt voor de sfeer hier in het algemeen.
Het is maar een forum c.q. het internet.

p.s. ik wist niet dat PKfotografie ondertussen zijn berichtje deed..
  donderdag 30 november 2006 @ 18:04:03 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44029971
Ok
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 30 november 2006 @ 19:29:49 #293
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44032523
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:

[..]

of je leest even bij
  donderdag 30 november 2006 @ 19:30:36 #294
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44032553
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:01 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Uhm die quote was niet helemaal de bedoeling.. Was meer in het algmeen. No-offense
Tis alleen gebruikt voor de sfeer hier in het algemeen.
Het is maar een forum c.q. het internet.

p.s. ik wist niet dat PKfotografie ondertussen zijn berichtje deed..
had je natuurlijk wel kunnen verwachten mij kennende
  donderdag 30 november 2006 @ 21:26:56 #295
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_44037028
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:

[..]

Erm ik heb geen reactie gekregen van LD op mijn vraag.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_44042563
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ok
hai
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_44042900
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Beste kerel, hou nou eens gewoon op met die ongein. Je hebt gewoon een pesthekel aan Re, en je loopt je nou in allerlei bochten te wringen om daar een zogenaamd rationeel verhaal omheen te bouwen.

Ik ben dat gezeik met die persoonlijke ruzies meer dan zat. Het interesseert me werkelijk geen ene fuck wat de achtergrond er van is. Ik heb niets tegen jou, ik heb niets tegen Re, maar het gezeik tussen jullie moet maar eens afgelopen zijn. FOT zit vol met goedwillende users, en die zitten echt niet te wachten op privé gejank tussen een paar users, die daarmee de sfeer verneuken voor de rest. Dus kappen met die onzin.

Bah
Beste VV ,
zou jij misschien iets minder vaak het woord janken of jankerds of fuck gezeik enz willen gebruiken?
Het schrikt heel misschien nieuwe fotters af
oh ja en ook verneuken , Bij Voorbaat Dank,

Pruppie (die nu bang in een hoekje kruipt afwachtend op de reactie van MR VV.)

[ Bericht 0% gewijzigd door prupke op 30-11-2006 23:58:16 (kut was de PI vergeten) ]
  Milf vrijdag 1 december 2006 @ 00:02:56 #298
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44043053
Als jullie nu allemaal elkaar eens met rust lieten en niet denken bij elke poep en of scheet dat de ander het snerend bedoeld, scheelt het ook wel een hoop frustratie vermoed ik. . Want die vetes onderling ben ik eigenlijk behoorlijk zat.

Doe eens wat vriendelijker tegen elkaar. En ik heb het tegen iedereen in het algemeen. Als je je aangesproken voelt moet je even nagaan bij jezelf waarom je je aangesproken voelt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44043089
ik voel me aan gesproken
omdat jij op mijn post reageerd?

oh ja en topic moet vol
pi_44043097
toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: