quote:
Op donderdag 30 november 2006  16:53 schreef Puckzzz het volgende:[..]
doel je hierbij op Re of op mij?
even er vanuit gaande dat je mijn showcase die geen showcase meer is bedoeld.
ik heb daarin alleen gezegd dat we een meeting hadden gehad van photophoria. net. daarna laat ik wat foto's zien. dan volgt de disclaimer.
de naam van photophoria.net is gewoon de naam. het is geen spam, dan had ik er wel een linkje van gemaakt. ik had ook fotovisie, DPZ of whatever kunnen zeggen. het .net gedeelte hoort bij de naam.
daarna laat ik een stuk of 6 foto's zien zonder enige verwijzing naar een album of een andere site.
dat ze hier wat allergisch zijn voor photophoria.net en alles wat daarmee verbonden is daar kan ik niet zoveel aan doen. ik wou gewoon ook hier mijn foto's laten zien. maar wel met een duidelijke vermelding over die copyrights. het is wel duidelijk dat dat dus niet meer zal gebeuren.

Sjeez gaat het gezeik hier even grote proporties aan te nemen als op DPZ over DutchHeaven modellen???? 
 Ik wordt er een beetje flauw van... Op EOSDigitaal.nl kunnen al niet stoppen om Nikon af-te-zeiken, op ieder forum is wel wat te janken... 
LAAT GEWOON MEKAAR IN ZN WAARDE!!!!!!  
![]()
 Is  
![]()
 dat  
![]()
 zo  
![]()
 moeilijk  
 En wat Re ook al stelt, wat is een maximum voor een Showcase??
VOlgens mij werd hier de tien foto-regel gehandhaaft. Dat vind ik ook genoeg om te kunnen beoordelen. De rest mag van mij best achter een link staan. En wat kan mij het schelen of er nu een ander forum achter zit. 
Zolang ik maar geen lid hoef te worden van dat forum/website/albumsite om die foto's te willen zien. Dat vind ik op dit moment de enige voorwaarde. 
Wat ik de laatste tijd dan zie op EOSDigitaal, dat er voor iedere foto die gemaakt wordt een topic wordt geopend... Daar wordt ik nou wel onpasselijk van.  
 Dat is het voordeel van FOT, de verzameltopics. 
Dus ophouden met janken over en weer.  
![]()
 En ik kijk iedereen aan... Dus niet gauw denken dat ik niet jou bedoel  

Op zondag 1 maart 2009  16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes