Van RAW/NEF bestanden naar jpeg verkleint al aardig in bestandsgroote, want niemand gaat 15 mb wachten op een foto....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef prupke het volgende:
Dus het mag wel?
want dan ga ik dat doen.
Als ik mijn fotos van 15 Mb verklein naar 580 blijft er niet heel veel soeps van over
Ik zelf zou het wel prettig vinden als er linkjes bij komen met een grotere foto, want dan kan je foto naar mijn mening ook beter beoordelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat het niet meer mag, dus ik neem aan dat het nog gewoon geldt. De vraag is alleen...hoeveel mensen klikken ook echt op dat linkje...
Familiekwaaltje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Positieve punten noemen is niet mijn sterkste kant ......
mmmmmz, ik vrees dat je dan gewoon niet op de goede manier verkleint. Los daarvan, een sterk beeld is een sterk beeld, ongeacht het formaat. Maar als je graag wilt linken naar hi-res, vind ik dat prima hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef prupke het volgende:
Dus het mag wel?
want dan ga ik dat doen.
Als ik mijn fotos van 15 Mb verklein naar 580 blijft er niet heel veel soeps van over
mijn topic? Het is misschien met een nikon D200 geschoten, maar wie zegt dat dat bb of prupke is? Er zijn meer fotografen met een D200 en die hebben geen fok account.quote:Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
je praat alsof ik de enige ben die er zo over denkt, maar open eens wat showcases van hun en lees de commentaren. dat topic van FB bijvoorbeeld, en zo zijn er wel meer.
Je bent niet de enige die er zo over denkt, maar wel de enige die zich er zo ongelooflijk druk over maakt. Ik bedoel: is het het nou echt waard om je zo druk te maken over dit onderwerp?quote:Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
je praat alsof ik de enige ben die er zo over denkt, maar open eens wat showcases van hun en lees de commentaren.
Zoals ik zei: jullie lopen alledrie te kutten en soms krijg ik het gevoel dat dat gewoon bewust gebeurt om elkaar uit te lokken. Kijk daar doorheen voor je reageert.quote:het meest van de tijd negeer ik ze ook, en moet ik lachen om ze. maar wanneer ik direkt aangevallen wordt en een leugenaar wordt genoemd zal ik me zeker verdedigen, wie denkt hij wel niet wie hij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |