dus je heb iets laten zien??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd hoorEn we zijn unbanned door een A
Nopequote:
Dus ?quote:
Dit begrijp ik dus echt niet. Vorige week gooide je het over de schutting bij US omdat het geen showcase zou zijn. Daar was ik het al niet mee eens. Jij zei in antwoord daarop dat het topic nadat het bangedoe over was weer open kon. Nu was het open en gooi je hem om een andere reden (waar ik het zo mogelijk nog minder mee eens ben) weer dicht. Nou is het natuurlijk niet jouw probleem als ik het niet met je beslissingen eens ben, maar probeer op zijn minst een beetje consistent te zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
DICHT dus ,. Re als je wilt zeiken , je weet het adres. Zowel de fotograaf was gebanned als een van de modellen. En dus ging het dicht en nu blijft het dicht.
Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Natuurlijk is het fokking irritant dat er hier 4 users het nodig vinden om elkaar de tent uit te vechten, dat is in elk topic waar ze dat doen irritant. Maar een slotje is niet de oplossing. Sterker nog, in feite is een slotje een aanmoediging voor bepaalde jankerds om lekker te gaan kloten in topics van anderen om er zodoende een slotje op te krijgen.
LD, sorry dat ik het aankaart, maar onenigheid over beslissingen binnen de crew mochten toch niet in user toegankelijke topics gepost worden? Ik kan me een aantal mods herinneren die daarvoor gebanned waren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.
Hebben jullie ook zelf al gedaan, maar ik heb er nog maar eens een melding van gemaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:30 schreef fraubitch het volgende:
kan een van de mods die blinde kwartels in Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 4 onder hun reet schoppen?
nah ja... man relax...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.
Ik informeer gewoon mijn users over wat er aan de hand is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:34 schreef freud het volgende:
LD, sorry dat ik het aankaart, maar onenigheid over beslissingen binnen de crew mochten toch niet in user toegankelijke topics gepost worden? Ik kan me een aantal mods herinneren die daarvoor gebanned waren.
klopt freud, maar er zijn ook zat mensen die zich er aan ergeren en ook voor hen moet ik zorgen dat het leuk blijft.quote:En het forum wordt niet verkloot in mijn ogen hoor. De meesten negeren het gewoon, en posten vrolijk verder. De sfeer op het forum is imo nog prima, getuige de animo voor MEET's en afspraken/contact buiten FOT om. Af en toe een donderwolkje is geen reden om de hele zomer te bestempelen als verregend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |