Ze stinken ook met hun "eigen" identiteit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:59 schreef razzberry het volgende:
Sorry kon het niet laten.
Ik denk dat ze liever met bloed of scheermesjes betalen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:01 schreef danos het volgende:
kaartje kopen gothic?
150 euro per kaart![]()
Nee; leg eens uit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:03 schreef Dirktator het volgende:
Dat is dan de donkere zijde van de samenleving...heheheh, snap je 'm, donkere ???
Inderdaad, het is een vent.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:06 schreef Vitalogy het volgende:
HEY dat is toch die zanger van Type O Negative?
Zoek de verschillen:quote:
Gay kan het niet zijn; want die leden zijn allemaal vrij in de Heere; en je weet: Alle homo's zullen helleneangst en pijn ervaren na de dood!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef Zuen het volgende:
evanescensce is gay en gothic !!!!
Wat een combiquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef Zuen het volgende:
evanescensce is gay en gothic !!!!
de tattoeages! Wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
Fapwaardig.quote:
Ik zie er nogthans geen op Marktplaats momenteelquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:55 schreef Bert-Spies het volgende:
kutzooi: sta je in de rij voor kaartjes, netjes op zaterdag: de voorverkoop begint om 10.00 uur......ben je aan de beurt om 10.03 is alles al verkocht......
staan al die mongolen op marktplaats met 20 kaarten te koop voor het driedubbele bedrag!
Schoften...en de fans hebben niet eens kaarten......
bah!
BS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |