Ze stinken ook met hun "eigen" identiteit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:59 schreef razzberry het volgende:
Sorry kon het niet laten.
Ik denk dat ze liever met bloed of scheermesjes betalen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:01 schreef danos het volgende:
kaartje kopen gothic?
150 euro per kaart![]()
Nee; leg eens uit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:03 schreef Dirktator het volgende:
Dat is dan de donkere zijde van de samenleving...heheheh, snap je 'm, donkere ???
Inderdaad, het is een vent.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:06 schreef Vitalogy het volgende:
HEY dat is toch die zanger van Type O Negative?
Zoek de verschillen:quote:
Gay kan het niet zijn; want die leden zijn allemaal vrij in de Heere; en je weet: Alle homo's zullen helleneangst en pijn ervaren na de dood!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef Zuen het volgende:
evanescensce is gay en gothic !!!!
Wat een combiquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef Zuen het volgende:
evanescensce is gay en gothic !!!!
de tattoeages! Wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
Fapwaardig.quote:
Ik zie er nogthans geen op Marktplaats momenteelquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:55 schreef Bert-Spies het volgende:
kutzooi: sta je in de rij voor kaartjes, netjes op zaterdag: de voorverkoop begint om 10.00 uur......ben je aan de beurt om 10.03 is alles al verkocht......
staan al die mongolen op marktplaats met 20 kaarten te koop voor het driedubbele bedrag!
Schoften...en de fans hebben niet eens kaarten......
bah!
BS
oowwwwwwwwwww neeeeeee zijn ze daar oooook al uitverkochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:25 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik zie er nogthans geen op Marktplaats momenteel![]()
Je gaat door naar de volgende ronde voor het scheermespakketquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]
de tattoeages! Wat heb ik gewonnen?
Pfff.... doe wat anders dan mensen belachelijk maken die "gothic-muziek" leuk vinden (Ja, Evanescence is tof, Within Temptation ook).... stelletje metalheadsquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:03 schreef Bert-Spies het volgende:
ik gothic? Omdat ik de muziek leuk vind?
simpele zielen.....
Neh, hardrock/metalbands (of hoe je het wil noemen) met zangeressen zijn nooit tof. Op enkele uitzonderingen na, maar die twee dus niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Pfff.... doe wat anders dan mensen belachelijk maken die "gothic-muziek" leuk vinden (Ja, Evanescence is tof, Within Temptation ook).... stelletje metalheads
Peter Steele heeft in de Playgirl gestaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
goed lezen graag.....de verwijzing naar simpele zielen ging over de suffe reacties daarboven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Pfff.... doe wat anders dan mensen belachelijk maken die "gothic-muziek" leuk vinden (Ja, Evanescence is tof, Within Temptation ook).... stelletje metalheads
en dat vond je wel geestelijk verruimend, zo'n blad voor vrouwen en gays.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Peter Steele heeft in de Playgirl gestaan
ieuwquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Peter Steele heeft in de Playgirl gestaan
Waarom startten ze dan de verkoop als ze toch al uitverkocht zijn ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:26 schreef nicomart het volgende:
je was dus 3 minuten te laat.. Betekend dus dat de kaarten niet voor het begin van de verkoop al uitverkocht waren he.
En ik had hun website nog wel redelijk in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:50 schreef Un4 het volgende:
Verdomme, ik wist niet eens dat ze kwamen.. Beter pakken ze volgende keer een grotere zaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |