quote:
Het is altijd een goed momentquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:09 schreef Patch het volgende:
Is dit een goed moment om te vertellen dat ik weer single ben?
![]()
Ik ben nog steeds papa en zo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Het is altijd een goed moment
Maarre...je was toch papa en zo? Wat is er met mama gebeurd?
Dat stukje film stond ook al in het DB2 topic:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:43 schreef Patch het volgende:
hoewel ik natuurlijkveel vaker te zien ben dan die luttele 2 seconden...
damn had ik toen een stom kapsel... ik geniet nu van mijn "secret window" / "ninth gate" uiterlijk...
wil eigenlijk wel uitzoeken wie dat filmpje geplaatst heeft...
ahaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds papa en zo.
mama is stout geweest en is nu uit the picture
wist ik nog nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat stukje film stond ook al in het DB2 topic:
Deuce Bigalow: European Gigolo
Wel in de goeie volgorde....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ahaaaaaaa
Zou ik niet nog eens bij jou de hele Star Wars Saga komen kijken...?
Oke...als ik een week vrij neem, dan redden we dat wel!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Wel in de goeie volgorde....
4,5,6,1,2,clonewars tekenfilms, 3, en dan als we tijd overhebben, de Ewoksfilms, SpaceBalls en George Lucas in Love
vind de bank weer relaxer, val altijd zo snel in slaap op bedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Films op computer betekent: - niet in bed, maar op de bank = minder comfortabel.
- geen breedbeeld tv maar een klein schermpje = minder comfortabel.
Nou, ik heb mijn nieuwe dvd-speler geïnstalleerd. Ik kan weer lekker lui in bed films kijken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:48 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke...als ik een week vrij neem, dan redden we dat wel!!
Oh wacht...ik heb nog een wederhelft...
Godverdomme nu je t zegt. Ik heb in me hoofd dat je je naam zo la-la-achtig victorioooooooooonix spelt. Ik zal het voortaan goed spellen. Stuitend! Ronduit stuitend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef victorinox het volgende:
@cwk:
Volgens mij staat mijn naam fout in jouw Excel(?) bestand.
Je schrijft het namelijk steeds op dezelfde manier fout.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |