Mwa. Ik denk dat ze die films voornamelijk hebben geselecteerd op filmhistorische betekenis en mijlpalen wat betreft genre's/stijlen. Als je t zo bekijkt is die lijst best aardig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Iets teveel films van het kaliber "die moet je goed vinden" in die verplichte lijst
Van de eerste lijst heb ik er 12 gezien, van de tweede 25. Of dat veel of weinig is hangt af aan wie je het vraagt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:29 schreef cwk het volgende:
Kwam laatst op een wazig krakersfeestje een meisje tegen dat de filmacademie in A'dam ging doen. Ik vroeg haar welke films ze dan wel niet (verplicht) moest zien. Ze zou me de lijst nog eens sturen en heeft dat gisteren zowaar gedaan. Uiteraard een redelijk snobgehalte van heb-ik-jou-daar, maar voor wie benieuwd is:
(ljisten)
Heb van de verplichte nog geen 15% gezien, maar dit geheel terzijde.
Zoveel te zien, zo weinig tijd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef pascalheister het volgende:
leuk lijstje, zitten vele bekenden tussen, maar nog lang niet alles gezien
Moet ik er 1 openen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef cwk het volgende:
Nou Patch..how wortel met dat nieuwe topic.
Open jij dan het topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Sheridana het volgende:
Aargh, ik weet het antwoord!!!!
Vic mag het zeggen hoor..ik moet zo koken...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:32 schreef cwk het volgende:
Zal ik em dan maar openen? Gaat t tussen sheri en vic.
dankje...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:35 schreef flyguy het volgende:
dan moet je haar ook nog maar even opvoeden
Gelukkig hebben ze die hier niet in Duitsland...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef flyguy het volgende:
ach.... vrouwen.....zolang ze maar niet van die woensdagavond-rtl4-films houden is alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |