quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:00 schreef PsyCha het volgende:
ik vind seabert stom
Ja! Misschien bedoelde hij wel heel iets anders. Het zou zomaar kunnen dat hij toen de stelling van Fermat al opgelost had.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:56 schreef descendent1 het volgende:
Seaburt. Ook al is ie klein, neuken vindt ie fijn maar zn pikkie is te klei-hein!![]()
Grappig was altijd dat Tommie en Laura altijd precies wisten wat Seaburt wilde zeggen ondaks dat ie niet kon praten. Ging ongeveer zo van:
Ieuw Ieuw:
Wat zeg je Seaburt; die gemene stopers jagen de zeehondjes aan de ijsklif op?
Ieuw ieuw:
En ze brengen ze naar de slachterij met een vrachtwagen?![]()
Ja, dat klonk een beetje als het moment dat ie geraakt werd door een knuppel... Luister maar eens goed!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
Aan het begin van de tune hoorde je (voor ze begonnen te zingen) ook al een keer Ieuw. Wat zou hij toen gezegd hebben? "Valt er nog wat te neuken?"
pas op voor die pijlstaartrog!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
Aan het begin van de tune hoorde je (voor ze begonnen te zingen) ook al een keer Ieuw. Wat zou hij toen gezegd hebben? "Valt er nog wat te neuken?"
hadt ik als beltoon, leuk hoe al die mensen reageren helemaal leven ze terug in hun jeugdquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:41 schreef NrSiX het volgende:
HAIL!, kheb gisteren de intro weer eens gedownload... geweldig
Waarvan heb jij dat filmpje? Ik heb dat filmpje ook maar ik heb het een jaar geleden gedownload van een site die er nu niet meer is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:11 schreef master_X het volgende:
[..]
hadt ik als beltoon, leuk hoe al die mensen reageren helemaal leven ze terug in hun jeugd![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:40 schreef Tommeke het volgende:
Naar aanleiding van het Ovide hier een topic over Seabert!
Het lieve, slimme zeehondje die iedereen altijd weer redde omdat hij zo slim was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |