Ik heb weer een deadline afgewerkt! JOEHOEE!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
je hebt een deadline te halen![]()
Ah netjes!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:35 schreef escape_nl het volgende:
nee een verduisterd rolgordijn, deze die ik ga bestellen is elektrisch en prof.
Joepie!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb weer een deadline afgewerkt! JOEHOEE!![]()
Super!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd.
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat hoefde niet meer van JP...
gaat het hier om die tarzan of die buttplug?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Super!thx!
Aangezien we nu 1 meer hebben in 1 van de teams is het nodig!
Heb jij dat ding (groot, 1 exemplaar) eigenlijk ook besteld?!
Thanks voor de link man, die beamers kosten echt helemaal niets! En die lampen 27 euro?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga zelf een scherm bestellen 2.40 bij 1.75
http://www.inkoopacties.net/ia/y3c6zhdv
Zitten veel scherpe aanbiedingen bij
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gaat het hier om die tarzan of die buttplug?![]()
-edit-
buttplug dus, JP had hem al dubbel![]()
Goedkoop is duurkoop.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Thanks voor de link man, die beamers kosten echt helemaal niets! En die lampen 27 euro?![]()
Ik vrees voor de kwaliteit...kan toch bijna niet goed zijn voor die prijs...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Thanks voor de link man, die beamers kosten echt helemaal niets! En die lampen 27 euro?![]()
Nou Secron heb ik nu wel gevonden, een of ander Koreaans industrieel bedrijf... Maar het is wel ERG goedkoop... Maar ik ben toch wel benieuwd, ik bedoel 27 eurie voor een lamp kan niet fout gaan lijkt me... En het is niet ter vervanging van TV...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop.
Het klinkt mij allemaal iets te goed om waar te zijn. Nergens kun je iets vinden over die beamers of het merk.
Zwak hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 13:51 schreef BattleLies het volgende:
Collega belt me: "Kan jij vandaag ook nog even een boekje voor Kwikfit maken?"
Ik: "NEE!"
![]()
een beamer heb ik al, een mooie Philips (lamp gaat 6000 uur mee) en ik ga daar alleen een scherm bestellen voor die prijsquote:Op donderdag 14 september 2006 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop.
Het klinkt mij allemaal iets te goed om waar te zijn. Nergens kun je iets vinden over die beamers of het merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |