of heel lang geen vrouw meer gezien, dat kan ook.quote:op dinsdag 12 september 2006 14:17 schreef bronz het volgende:
jij hebt al héél lang geen seks gehad, lijkt het.
hehe iddquote:op dinsdag 12 september 2006 14:17 schreef litso het volgende:
een keizersnee gebeurt in de buikwand, je wil dat haar buikje weer lekker strak wordt?
en een penispomp kopen.quote:op dinsdag 12 september 2006 14:23 schreef ioko het volgende:
ik zou je biologieboek nog maar eens doorlezen....
dat ze de buik over de muts heen naaien zeg maar?quote:op dinsdag 12 september 2006 14:16 schreef selang het volgende:
is het mogelijk om na een keizersnee je vrouw/ vriendin extra strak dicht te laten naaien ?
..idd.....omg...zo triest...quote:op dinsdag 12 september 2006 14:23 schreef ioko het volgende:
ik zou je biologieboek nog maar eens doorlezen....
haha je hebt me dag weer goed gemaakt.. met deze vraagquote:op dinsdag 12 september 2006 14:16 schreef selang het volgende:
is het mogelijk om na een keizersnee je vrouw/ vriendin extra strak dicht te laten naaien ?
quote:is het mogelijk om na een keizersnee je vrouw/ vriendin extra strak dicht te laten naaien ?
whats the point in thatquote:op dinsdag 12 september 2006 15:08 schreef bunnyhunter het volgende:
hij vraagt toch niet persee om de keizersnee extra dicht te laten naaien... kan toch ook gewoon 1 van de 2 onder ingangen bedoelen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |