Of z'n ouders thuis warenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef JohanDaButcher het volgende:
Wat vroeg ie dan?
Jezus, hoe droogquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef DoctorB het volgende:
was het wel een neger?
Iedereen kan wel een notitieplank meenemen.
Stenen tafelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef DoctorB het volgende:
was het wel een neger?
Iedereen kan wel een notitieplank meenemen.
Reet vol bedoel je...quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:39 schreef tonks het volgende:
Ja en dan zeg je nee ik woon hier alleen en een uur later word je wakker met je huis + reet leeg.
tonks bedoelt dat ze meteen Mandela even bevrijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef Damzkieee het volgende:
Reet vol bedoel je...
Misschien moet je je eens wat minder scheren...quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit ik bij een maat van me in zijn studentenflat, kom er zo'n Enqueteneger aan de deur: "He zijn je ouders thuis"![]()
![]()
en toen en toen en toen?!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit ik bij een maat van me in zijn studentenflat, kom er zo'n Enqueteneger aan de deur: "He zijn je ouders thuis"![]()
![]()
Zal dan wel mijn zieke geest zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef Herald het volgende:
[..]
tonks bedoelt dat ze meteen Mandela even bevrijden
Maar wat was zijn antwoord nu?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
"He zijn je ouders thuis"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |