So thank me kacksackah or else I'll be wackin' ya!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanochtend Seizoen 3 ontvangen. Omdat disc 1, in tegenstelling tot de andere discs, geen bedrukking heeft en bovendien enkel aflevering 1 en 2 bevat was ik even bang dat er iets fout zat. Na lezen van jouw bericht de disc maar eens "geflipt"....
The Sopranos is een van de beste series allertijden.![]()
hehe herkenbaar. Van de zomer ook in een week ofzo 5 seizoenen erdoor geknald. 12 uur per dag Sopranos kijkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb season 6 afl. 1 t/m 12 al een poosje hoor.
Ik had het ook pas ontdekt bij een vriend van me, toen alle seasons in 1x gedownload en in 2-3 weken alle 6 de seizoenen gekekenHele nachten doorhalen
"Ahhhh nog ééntje dan
Oh fuck nog ééééééntje dan en dan slapen Huug!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-02-2007 16:54:09 ]
eerder hierzo The Sopranos: seizoen 6 (spoilers) (Deel 3)quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef Dos37 het volgende:
Sopranos Season 5 & 6 (spoilers)
Hierzo is het spoiler topic
"Ohww look who's here!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben weer opnieuw begonnen met de serie, nu bij Season 2 ep. 3![]()
Livia Soprano![]()
Fuck! Sorry!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef The_Verve het volgende:
Dankjewel Hellfire. Ik moet de laatste 3 afleveringen van seizoen 6 nog zien. Topper!
Dat handje dan ook eh, ik lach me elke keer weer kapotquote:
Season 3, deel van 4. Met Ralph.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
Wat is nou het beste seizoen??
5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
slimme jongenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz sluipt weg uit de soprano-topics
lol ik ben bij seizoen 1 begonnen. Ik kijk atm seizoen 3 ben nu bij aflevering 8, ik ga nu dvd 4 van seizoen 3 maar eens binnenhalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:29 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Season 3, deel van 4. Met Ralph. [afbeelding]
Seizoen 3 en 4 zijn echt top. Maar de hele serie is top jammer dat het straks is afgelopenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
Begin na de Sopranos eens aan Oz (ook van HBO.) Ook wel grappig.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
...
Voor mij zijn de soprano's en band of brothers de 2 beste series ever ever! made!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor mij zijn de soprano's en band of brothers de 2 beste series ever ever! made!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |