quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:08 schreef =HellFire= het volgende:
Eind volgende MAAND is vóór kerst, facking kacksackah.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:55 schreef planethugo het volgende:
dat 'ohhh' is hier ook ingeburgerd ja
al doet Paulie het nog wat meer overdreven als tony
die chosen remix is wel beter vind ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:39 schreef fratsman het volgende:
één keer de intro kijken is leuk ja, maar bij de andere afleveringen skip ik die altijd direct. Het nummer is gaaf maar de gehele intro duurt gewoon bijna 2 minuten...
Alabama3 - woke up this morning.mp3
1:35 gok ik zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:39 schreef fratsman het volgende:
één keer de intro kijken is leuk ja, maar bij de andere afleveringen skip ik die altijd direct. Het nummer is gaaf maar de gehele intro duurt gewoon bijna 2 minuten...
Wil je daarmee zeggen dat het juist niet, of juist wel aannemelijk is dat de makers het bedoelt hebben zoals in het filmpje wordt aangegeven?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Minimaal 1 van die negers giing dood bij die hit on Tony
Geef eens aan waar er spoilertags hadden moeten staan dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef The_Verve het volgende:
Bedankt jongens! Lastig hè, spoiler tags?
The Sopranos: seizoen 6 [SPOILERS] #6:Dont Stop
Je hebt gelijk. Ik doel meer op Erasmusch (zie onderstaande quote). Neemt niet weg dat voor seizoen 6 een ander topic is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Geef eens aan waar er spoilertags hadden moeten staan dan?
Er staat nergens iets dat de plot weg geeft.
En bovendien geef ik bij die link naar dat filmpje aan dat je 'em niet moet kijken als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Minimaal 1 van die negers giing dood bij die hit on Tony
Dat is seizoen 1. Neem aan dat iedereen die hier al wel heeft gezien...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doel meer op Erasmusch (zie onderstaande quote). Neemt niet weg dat voor seizoen 6 een ander topic is.
[..]
Gelukkig maar.quote:
Mij werd 24 en The Shield aangeraden.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Steeven het volgende:
Sinds The Sopranos zijn gestopt heb ik aardig wat andere series gekeken, maar deze springt er toch wel bovenuit, zowel qua verhaallijn als qua acteerwerk..
Er is gewoon niet genoeg variatie in het verhaal. En Lost heb ik ook een tijdje gekeken na een tijdje was ik vergeten welke aflevering ik was en was ik maar gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef Dos37 het volgende:
The Sopranos is ook het beste
The wire is ook super, maar niet echt gewaardeerd hier in NL. Lost is ook geweldig maar als je 24 al langdradig vindt moet je daar maar niet aan beginnen
ja alleen wanneer geen idee. amazon.com verkoopt de box 1-6 al in regio 1 zonder subs. Dus met nl ondertiteling gaat ook zeker komen!quote:Op maandag 10 december 2007 15:00 schreef JimmyJames het volgende:
Weten jullie mss of al de seizoenen nog verschijnen in één box? Want die seizoenen los gaan kopen dat zie ik neit zitten.
Zal wel iets van september 2008 wordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Frenkel het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend wanneer ze op NL3 het laatste seizoen gaan uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |