MAAR ALLEEN ALS JE MN HUIS MAG ZEKER! Zo ja, dan wil ik mezelf zo hard om je heen vouwen dat je velletje loslaat en zo nee, dan ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Ik wil je in je botontkalking batsen en je milt doormidden bijten wanneer ik in je oogbal spuit.
Jij bent de ware, Inso.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
MAAR ALLEEN ALS JE MN HUIS MAG ZEKER! Zo ja, dan wil ik mezelf zo hard om je heen vouwen dat je velletje loslaat en zo nee, dan ook..
Ga je wel naar een veilige plek, BS, zodat je levenslicht deze wereld nog lang zal verwarmen en dat je terug kan komen als de verloren messias, redder van het verloren volk? Zonder dat je ervoor hoeft te w****n natuurlijk. 19 september, noteer het maar in je agend/op een papiertje.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef Mayfair het volgende:
Ik geef het toe, jogy, maar ik keer steeds weer even terug omdat ik anders Inso zo ga missen.
Wat is er met 19 september, joog? Ik heb mijn mail van De Heilige Geest nog niet gecheckt.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga je wel naar een veilige plek, BS, zodat je levenslicht deze wereld nog lang zal verwarmen en dat je terug kan komen als de verloren messias, redder van het verloren volk? Zonder dat je ervoor hoeft te w****n natuurlijk. 19 september, noteer het maar in je agend/op een papiertje.
Er is een of andere knakker die heeft 1 miljard euro erop gegokt dat de europese beurs dan met 30 tot 50% zakt voor de 21ste dat in combinatie met de aanloop om Iran binnen te vallen zal er wel weer een terorristen-aanval in elkaar worden gezet door de Amerikanen om dit te bewerkstelligen. dus kan je maar beter in een dun bevolkt gebied gaan zitten, ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Wat is er met 19 september, joog? Ik heb mijn mail van De Heilige Geest nog niet gecheckt.
Ik was gewoon even langzaam zelfmoord aan het plegen jaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef Mayfair het volgende:
W*rkende mensen.. Loontuig.
. Salarisslaven.
.
Dat hoef je niet w*rkend te doen, strebertje! Dat kun je ook reizend doen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was gewoon even langzaam zelfmoord aan het plegen ja.
Over precies twee weken zakt de beurs met maximaal 50%? Ik speel nog even een deuntje op mijn gitaar, okay?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is een of andere knakker die heeft 1 miljard euro erop gegokt dat de europese beurs dan met 30 tot 50% zakt voor de 21ste dat in combinatie met de aanloop om Iran binnen te vallen zal er wel weer een terorristen-aanval in elkaar worden gezet door de Amerikanen om dit te bewerkstelligen. dus kan je maar beter in een dun bevolkt gebied gaan zitten, ofzo.
Naja, is tenminste wel weer leuk kijk en leesvoer voor een tijdje.
http://www.financialnews-us.com/?page=ushome&contentid=2448565379quote:Op woensdag 5 september 2007 11:50 schreef Insomaniac het volgende:
Joog! De Amerikaanse beurs gaat instorten omdat China hun dollarreserves gaan dumpen en Iran de olie aan de euro gaat koppelen! Niks mis met Europa, Europa gaat juist knallen en VS stort in!
Ik trek gewoon nog een zak chips open en ga tv kijken en lachen, dat is ook leuk.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:50 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Over precies twee weken zakt de beurs met maximaal 50%? Ik speel nog even een deuntje op mijn gitaar, okay?
"Straks bestaat er geen chips meer, joog! Geniet er maar van zolang het kan!"quote:Op woensdag 5 september 2007 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik trek gewoon nog een zak chips open en ga tv kijken en lachen, dat is ook leuk.
Oy, niet van die enge dingen verkondigen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef Mayfair het volgende:
[..]
"Straks bestaat er geen chips meer, joog! Geniet er maar van zolang het kan!"
"Straks moeten we alle mooie dingen van deze moderne samenleving missen. Chips, snelle auto's, de telefoon om met vreemden te praten, machinegeweren en ook de cameralens."quote:Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, niet van die enge dingen verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |