abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:38:27 #276
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42080387
haha, wat is het toch debiel wat je doet.. de rest is goedgekeurd dus?
of de rest mag pas bekeken worden als ik met nog meer professoren kom? haha echt geweldig dit!
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_42080406
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef pietje77 het volgende:
nee, al deze mensen zijn betrokken bij een conspiracy :

Zelfs 2 leden van het "9-11 commission" onderzoek gaan nu klokkenluiden over de leugens, censuur en het verdraaien van feiten in HET onderzoek van de regering: http://www.youtube.com/watch?v=sUXxrmwZ7bo&NR

Nog een kleine selectie van TOP-REGERINGSFUNCTIONARISSEN:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5702006622816922747 (20 cia, regerings officials, wapeninspecteurs, etc etc + bush leugens)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8180123292618944278&q=morgan+reynolds

http://www.infowars.com/a(...)s_911_inside_job.htm

http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=210&sid=29834 (ministers)

http://video.google.com/videoplay?docid=529253447051382848 ( 1 van de vele professoren, deze is professor in de fysica, erg relevant....)

http://video.google.nl/videoplay?docid=3224880523451677638&q=freedom+to+fascism ( o.a. senaatslid Ron Paul en IRS medewerkers , wetten bush, leugens bush etc etc)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3498980438587461603&q=911 (seismograaf, bommen registratie, etc etc en full time, unieke beelden... hmm waarom nooit op tv? net als die loose change beelden?...

http://www.oilempire.us/trillions.html

edit: Dus al deze extreem hooggeplaatste topfunctionarissen, die met recht experts/insiders/autoriteiten op dit gebied genoemd mogen worden zeggen dus dat het "regerings-sprookje" de grootste bullshit mogelijk is!!

maar vooral niets checken en zoals gewoonlijk niet naar experts luisteren maar naar de totale debielheid van ScrewLC en Bush zijn "regerings-sprookje" http://www.youtube.com/watch?v=6K5M0xtxQVQ
(Edit: reactie ooit onstaan als repliek op coromandelletje, watchers maar ook van toepassing op schaapseltje.)

Gelukkig zullen er vandaag weer vele mensen wakker schrikken die nog wel beschikken over het verstandelijke vermogen om objectief de feiten te analyseren, in tegenstelling tot.......... sommige......

Mijn god, hoe dom kun je zijn zeg, hoe ongeïnformeerd en onbelezen ...hoe weinig historisch besef kun je hebben...

Je zou bijna denken dat het mogelijk is een heel machtig land te controleren via de media............
jij gaat nu de irak oorlog er bij betrekken. Kijk laten we even heel duidelijk zijn die oorlog is gebasseerd op leugens en dat hebben veel mensen ook al vanaf het begin gezegd (waaronder ik zelf zoek maar op).

tuurlijk is dat rapport niet helemaal kosjer het moest overheids falen verhullen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42080424
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef pietje77 het volgende:
haha, wat is het toch debiel wat je doet..
Geef nou maar antwoord, grootmongool van het historisch besef.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42080448
totdat je hem gelezen hebt blijf ik hem posten.

http://www.uwgb.edu/dutchs/PSEUDOSC/911NutPhysics.HTM
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:43:36 #280
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42080519
DENIAL IS GEEN RIVIER IN EGYPTE!
Ik vind het allemaal wel best hoor, je hebt altijd achterblijvertjes die maar wat propaganda na lullen.
Of voor zichzelf de boel goed kunnen blijven praten.

Zie Alex Jones- 9-11 prediction , was live on public television, je kunt de beelden zo opvragen
vooral niks kijken hoor, vooral ook niet "who killed john o'neill" daar krijgen jullie je naieve geestjes nooit omheen!
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:49:34 #281
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42080721
ja, icecreamfarmer, intelligent hoor.
Het is gewoon een kopie van de unpopular mechanics ratten.
Het officiele onderzoek borduurt ook op die bullshit! bv. WTC7 storte in 18 seconden in hahaha
en bommen zijn zelfs in beeld, maar jij hebt nog noit iets gechecked, alleen de massa nagelult.
Maar bereid je maar voor op nog meer leugens aan jullie kant en gigantische groei en aantallen aan onze kant.
Als de PNAC ratten maar niet een 9-12 er tegenaan gooien wat er dik in zit..
Beloofd: jullie krijgen de waarheid nog een keer driedubbel zo hard om je oren als het voor mij al is.
De ontkenning van de duiters is hier niks bij bergeleken, die hadden immers GEEN informatie behalve van de staat.

"See the media as a keyboard the government can play on"
Goebbels
-Aldous Huxley
pi_42080751
Kennedy.CIA.Dikke vrienden.

Probeer dat eens te begrijpen, dan praten we verder over ingewikkelder zaken als de structuren van een gebouw.
pi_42080828
quote:
unpopular mechanics ratten.
''Dehumanize the enemy, preferably by racy wit and cunning puns!''
- Joseph Goebbels
pi_42080909
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:43 schreef pietje77 het volgende:
DENIAL IS GEEN RIVIER IN EGYPTE!
Ik vind het allemaal wel best hoor, je hebt altijd achterblijvertjes die maar wat propaganda na lullen.
Of voor zichzelf de boel goed kunnen blijven praten.

Zie Alex Jones- 9-11 prediction , was live on public television, je kunt de beelden zo opvragen
vooral niks kijken hoor, vooral ook niet "who killed john o'neill" daar krijgen jullie je naieve geestjes nooit omheen!
VOORAL OOK NIET LEZEN.

totdat je hem gelezen hebt blijf ik hem posten.

http://www.uwgb.edu/dutchs/PSEUDOSC/911NutPhysics.HTM
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:55:09 #285
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42080938
hahaha,
ok, kennedy laat het geheime cia leger letterlijk kapot gaan in the bay of pigs, en weigert luchtsteun.
Hij ontslaat MR. CIA-Dulles.
en zegt dat hij de cia in 1000 stukjes gaat hakken...
klinkt als dikke vrienden ja LOL!
-Aldous Huxley
pi_42081047
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:49 schreef pietje77 het volgende:
ja, icecreamfarmer, intelligent hoor.
Het is gewoon een kopie van de unpopular mechanics ratten.
Het officiele onderzoek borduurt ook op die bullshit! bv. WTC7 storte in 18 seconden in hahaha
en bommen zijn zelfs in beeld, maar jij hebt nog noit iets gechecked, alleen de massa nagelult.
Maar bereid je maar voor op nog meer leugens aan jullie kant en gigantische groei en aantallen aan onze kant.
Als de PNAC ratten maar niet een 9-12 er tegenaan gooien wat er dik in zit..
Beloofd: jullie krijgen de waarheid nog een keer driedubbel zo hard om je oren als het voor mij al is.
De ontkenning van de duiters is hier niks bij bergeleken, die hadden immers GEEN informatie behalve van de staat.

"See the media as a keyboard the government can play on"
Goebbels
kerel als je eens in mijn profiel kijkt dan zie je dat ik bouwkunde studeer en zo prik daar al je bouwkundige analyses van welk filmpje dan ook.

en wederom.

WAAROM LEES JE NIET DAN WAS JE ER ACHTER GEKOMEN DAT IK DIE TROEP ALLANG GEZIEN HAD.

verder als je wat verder kijkt op die site van wkjo dan zie je dat het een fictie-film is.

het erge is is dat je mij van nalullen beschuldigd terwijl je zelf niets anders doet.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:01:03 #287
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42081128
Hallo icecream, volwassen ja! niks lezen alleen "iets" posten.
EN al mijn 100% verifieerbare EXPERTS / TOPREGERINGSFUNCTIONARISSEN / MINSTERS / SENAATSLEDEN/ CIA / FBI, TOP FYSICA ETC ETC NEGEREN.

Ik ken die rommel allang, POST DAN POPULAR MECHANICS OF NIST! DAT ZIJN DIKBETAALDE PROFESIONELE LEUGENAARS, NIET SLECHTS ZO'N SLAP AFTREKSEL PROPAGANDA VERSPREIDEND SITE-JE
echt verbazingwekkend dit..
Hoeveel klokkeluiders wil je hebben?
Hoeveel bewijs moeten ze verbergen?
Hoeveel geld moeten ze verdienen?
Hoeveel moeten ze liegen?
Hoeveel TOP EXPERTISE wil je hebben?

omfg...

Hier nog iemand met een staat van dienst waar je U tegen zegt, super geinformeerd EN hij heeft live John Deutch van de cia aangepakt en bewijs van cia drugtrade overhandigd) http://www.youtube.com/watch?v=vDY6LIKZmIA (alles van hem is zeeer interessant)
-Aldous Huxley
pi_42081149
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef pietje77 het volgende:
hahaha,
ok, kennedy laat het geheime cia leger letterlijk kapot gaan in the bay of pigs, en weigert luchtsteun.
Het was dan ook niet een operatie die hij zelf bedacht had.
quote:
Hij ontslaat MR. CIA-Dulles.
Had 'ie hem moeten laten zitten? Hij heeft hem later wel de hoogste Amerikaanse onderscheiding toegekend, de National Security Medal. Dulles is op aanraden van Robert Kennedy aan de commissie-Warren toegevoegd. Niet bepaald aartsvijanden.
quote:
en zegt dat hij de cia in 1000 stukjes gaat hakken...
Uitspraak gedaan in alle ergernis. Kijk je naar het daadwerkelijk beleid van Kennedy, dan blijkt iets heel anders.
quote:
klinkt als dikke vrienden ja LOL!
LOL maar een eind weg, je hebt er geen zak van begrepen en pronkt met oppervlakkige weetjes.
pi_42081180
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:01 schreef pietje77 het volgende:
Hallo icecream, volwassen ja! niks lezen alleen "iets" posten.
EN al mijn 100% verifieerbare EXPERTS / TOPREGERINGSFUNCTIONARISSEN / MINSTERS / SENAATSLEDEN/ CIA / FBI, TOP FYSICA ETC ETC NEGEREN.

Ik ken die rommel allang, POST DAN POPULAR MECHANICS OF NIST! DAT ZIJN DIKBETAALDE PROFESIONELE LEUGENAARS, NIET SLECHTS ZO'N SLAP AFTREKSEL PROPAGANDA VERSPREIDEND SITE-JE
echt verbazingwekkend dit..
Hoeveel klokkeluiders wil je hebben?
Hoeveel bewijs moeten ze verbergen?
Hoeveel geld moeten ze verdienen?
Hoeveel moeten ze liegen?
Hoeveel TOP EXPERTISE wil je hebben?

omfg...
Een klein beetje bewijs dat Popular Mechanics ''dikbetaalde professionele leugenaars'' in dienst heeft zou al zeer op prijs worden gesteld door mij, laat die TOP EXPERTISE voorlopig maar zitten.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:08:14 #290
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42081334
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Een klein beetje bewijs dat Popular Mechanics ''dikbetaalde professionele leugenaars'' in dienst heeft zou al zeer op prijs worden gesteld door mij, laat die TOP EXPERTISE voorlopig maar zitten.
Loose change vs (un)popular mechanics is een leuk begin voor jouw.( kun je ook die heerlijke koppen van ze erbij zien en misschien leren hoe je DE ISSUES moet vermijden en eventjes 9-11 truth seekers met holocaus ontkenners te vergelijken, zie je ze eens live

Het is wel lastig want NIST, PM en de regering spreken mekaar continue tegen en blijven hun verhalen maar aanpassen, maar ik zal er weleens een paar verzamelen hier.
Maar kijk "Press For Truth", net uit en nu al hot
oei oei oei wat zit jij fout...

Trouwens als je zelf intypt : Chertoff senior eitor PM en Homeland security secretary Michael Chertoff are family, zul je al wel wat belangen verstrengeling ontdekken. Al is ook daar belachelijk veel van..... belangenverstrenegeling(eufemisme) dus...
-Aldous Huxley
pi_42081429
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef pietje77 het volgende:

[..]

Loose change vs (un)popular mechanics is een leuk begin voor jouw.( kun je ook die heerlijke koppen van ze erbij zien en misschien leren hoe je DE ISSUES moet vermijden en eventjes 9-11 truth seekers met holocaus ontkenners te vergelijken, zie je ze eens live

Het is wel lastig want NIST, PM en de regering spreken mekaar continue tegen en blijven hun verhalen maar aanpassen, maar ik zal er weleens een paar verzamelen hier.
Maar kijk "Press For Truth", net uit en nu al hot
oei oei oei wat zit jij fout...
Ik wacht nog altijd. De vergelijking met Holocaustontkenners is trefzeker, wat mij betreft, dezelfde drieste selectiviteit is daar debet aan. Iemand die voortdurend ideeele opponenten met Duitsers anno 1942 vergelijkt en met Goebbels schermt, heeft ook het recht niet daar aanstoot aan te nemen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:14:44 #292
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42081502
en oei wat zit jij fout aangezien loose change altijd van *een* kant belicht, en de zelfde kut plaatjes erbij haald waar je bijv bij wtc7 de blinde wel in lichterlaaie staande kant NIET op ziet.
loose change is een suggestief sneu docutje waar mensen mee bezig gehouden worden terwijl laat ik het nog een keer zeggen, de elite nu met een champagne fles klaar staat bij de marktcreatie in irak e.d.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:15:21 #293
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42081514
tuurlijk jochie, er is ook totaal geen overeenkomst tussen goebbels laws en wat Bush doet.
of tussen de Reichstagfire en 9-11.
Of tussen het preventief oorlog voeren goedgekeurd door een volk wat angst had nadat zo'n historisch gebouw vernietigd werd.
Of tussen het inperken van de persoonlijke vrijheden, of de directe vertaling van Hitler zijn wet naar "homeland security"

Voor jou word de klap wel heel erg denk ik...
-Aldous Huxley
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:19:28 #294
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42081632
mag ik er op wijzen dat politiek zowieso conspireren is, daar heb je met 911 geen smoking gun voor nodig, dus waarom al die onzin docus aanhalen in jullie wanhopigheid een smoking gun te creeeren waarvan de wereld zegt, ja amerika zat achter 911!! we moeten ze stoppen...

loose change aanhangers zijn precies hetzelfde als bush zelf, met zn WMD @ irak.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:20:31 #295
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42081671
Ook vind ik de vergelijking dat 100.000 den duitsers, NA WOII HET WEIGERDEN TE GELOVEN EN DAAROM VERPLICHT GASKAMERS MOESTEN BEKIJKEN, LIJKEN OPGRAVEN, ETC ETC ALS HER EDUCATI,E erg treffend. Zo zie je maar weer tot wat voor DENIAL mensen in staat zijn...

ontkenning is een misdaad!
-Aldous Huxley
pi_42081758
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:15 schreef pietje77 het volgende:
tuurlijk jochie, er is ook totaal geen overeenkomst tussen goebbels laws en wat Bush doet.
Goebbels laws? Moet die wetgeving ook al in het Engels genoemd worden?
Maar ik ben niet zo op de hoogte van Goebbelswetten. Wel van Hitlerwetten, maar misschien is er een verschil.
quote:
of tussen de Reichstagfire en 9-11.
Ze zijn allebei uitgebuit voor politiek gewin, inderdaad.
quote:
Of tussen het preventief oorlog voeren goedgekeurd door een volk wat angst had nadat zo'n historisch gebouw vernietigd werd.
De Rijksdag is niet vernietigd en er is geen enkel verband tussen de Rijksdagbrand en de inval in Polen. Die inval was al evenmin preventief, hij werd namelijk voorafgegaan door een zogenaamde Poolse overval op Duits grondgebied en werd dus aan het publiek verkocht als ''defensief''.
quote:
Of tussen het inperken van de persoonlijke vrijheden,
Deze zin is niet af. Maar goed, je zou een puike historische ontdekking doen als je aantoonde dat de situatie wat betreft politieke vereniging en toestemming het staatshoofd te beschuldigen in Amerika de vergelijking met die in Hitler-Duitsland kan doorstaan.
quote:
of de directe vertaling van Hitler zijn wet naar "homeland security"
Wat bazel je hier nu weer?
quote:
Voor jou word de klap wel heel erg denk ik...
Niet tot jouw ongenoegen, merk ik.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:26:46 #297
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42081885
Of misschien zijn er wat egoistischere motieven voor nodig om in te zien dat "they don't give a fuck about you: http://home.hccnet.nl/sterren.stof/fluor.htm
zoek zelf maar op "aspartaam" "griepvaccin" of "vaccins the hidden truth 1998"
of wacht maar fijn tot de regering na 25 jaar zegt dat asbest toch wel kanker verwekkend is na 25 jaar waarschuwingen te krijgen.
Ook is aspartaam een kadootje aan de mensheid van Donald Rumsfeld, net als Tamilflu(hoe meer paniek hoe beter)

ik ben benieuwd......

of www.fonteine.com ----> magnetron bv.

Jullie weten echt zo weinig en helaas is alles al veel verder en ingewikkelder terwijl je de kneusjes nog probeerd te overtuigen van bommen....
-Aldous Huxley
pi_42081941
En wederom volkomen irrelevante informatie, gebracht op een toon alsof de spreker de wilden staat voor te lichten. Ga liever eens in op de tegenwerpingen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:29:18 #299
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42081969
“If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.”

Goebbels, Joseph (sounds familiar? bush&co are good students)

Al sta ik op het punt apropos bij de albinos( opgegeven) in te delen, geen punt verder, maar je kan zien dat het screwLC wannabee niveau is..
-Aldous Huxley
pi_42082013
Je mag 'm ook best in het Duits, met bronvermelding, citeren. Ik kan wel wat hebben.
Maar ik zou liever zien dat je met iets zinnigs voor de dag trad, in plaats van dit soort dingen te herkauwen alsof ik een slecht verstaander ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')