Of je zorgt er voor dat je er 's ochtends gewoon niet bent...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zou gewoon niks tegen je zeggen.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef switchboy het volgende:
--->KLB?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:21 schreef Mustard_Man het volgende:
ik haat mensen die goedemorgen roepen![]()
![]()
![]()
KAPOT moeten ze.
of van die grapjassen die denken dat het leuk is wanneer ze BONSJORNO roepen want dat is Italiaans OMG KIJK MIJ CULTUREEL ZIJN HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. hou je BEK met je GOEDEMORGEN en ALLE VARIATIES daarop. ochtendmensen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn gewoon normale omgangsvormen. Is niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef Rekkie het volgende:
Waarom zou iemand persé goedemorgen moeten zeggen eigenlijk?
Nee oké, maar ik bedoel dan in plaats van Hoi of Hallo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:29 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon normale omgangsvormen. Is niks mis mee hoor.
Ik mijn "postbode-tijdperk" was het altijd van: "Môgguh....." waarom een paar wijsneuzen altijd riepen.... "Niks er van lui zwijn dat je bent.... vandaag moet die post rond"quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:31 schreef Afwazig het volgende:
Ik vind over het algemeen de ochtenden nooit zo goed, dus waarom zou ik dan liegen?
Ja ik heb er geen problemen mee en zeg zelf altijd wel goedemorgen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef rtim1980 het volgende:
Goedemorgen is gewoon een omgangsvorm. Net als hoe gaat het ? Iedereen zegt altijd goed, omdat niemand zit te wachten op een of ander Bullshit verhaal. Niemand wil echt weten hoe t gaat. Tenzij t iemand is die je goed kent. Snappie. Dus why the fuck zou je geen (goede)morgen zeggen. Kan mij t nou boeien of t voor diegene een goedemorgen is.
Zooo herkenbaar...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik mijn "postbode-tijdperk" was het altijd van: "Môgguh....." waarom een paar wijsneuzen altijd riepen.... "Niks er van lui zwijn dat je bent.... vandaag moet die post rond"
Haha hi-la-risch![]()
Waarom denkaquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:39 schreef denka het volgende:
ik haat goedemorgen...
Oh ja inderdaad... de blauwe brief grap..... die is inderdaad wel heel errug triestquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar...
Of... "Nou die blauwe brief mag je houden hoor!!11![]()
![]()
![]()
!!11eins"
Haha grappig meneer, die heb ik het afgelopen jaar nog niet gehoord.
Best!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef oor het volgende:
hoe gaat het mien jong?
klootn. mien pompa hatte kenne brompie meer. nu mot ie leupequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Best!
Hoe giet het met die dan kereltie?
Ja das weer ene andere dialect.... Limburgs ofzo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:44 schreef oor het volgende:
[..]
klootn. mien pompa hatte kenne brompie meer. nu mot ie leupe
geen dialect. gewoon dom gelulquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja das weer ene andere dialect.... Limburgs ofzo?
Eerder Fries..quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja das weer ene andere dialect.... Limburgs ofzo?
Hier werken we in een kantoortuin.... ik hoef dus maar 1 keer goeiemorgen te zeggen en iedereen heeft het gehoordquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef hav0c het volgende:
Ligt er een beetje aan met hoeveel mensen je werkt. Ik ga dus echt niet tegen iedereen die ik in de gang tegen kom goedemorgen zeggen. Misschien als ik je ergens van ken ofzo. Bij mensen van je afdeling is het natuurlijk anders.
Nee, ik ga alleen om met beschaafde mensenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:08 schreef rtim1980 het volgende:
Je kent ze wel
Thanks voor de banaan. Voel me gelijk een stuk beterquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent helemaal niet overstressed hoor
Wtf is daar erg aan, soms zeg ik: hoihoi, goeiemorgen of heej
Hier een banaan om je op te vrolijkeren
Ik denk dat we nu een doorbraak hebben idd. De mensen mogen mij gewoon niet. Het leven kan zo simpel zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef Pietklaaso het volgende:
Misschien mogen ze je wel niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |