Ik ben benieuwd, ik ben gewoon alle regeltjes vergeten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:20 schreef Soempie het volgende:
Ik doe de uitwerking wel even, moment
Ik ook en ik ben er trots opquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik ben gewoon alle regeltjes vergeten.![]()
Los op 3 2x-1 = 9√3quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:12 schreef Soempie het volgende:
Los op: 3 2x-1 = 9√3
En jij wilde mij helpen met statistiekquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:23 schreef macondo het volgende:
Was beredeneerde gok eigenlijk. Wortel drie X 9 is ongeveer 15.
3 tot de tweede macht is gwoon kwadraat, dus 9
3 tot de derde macht is 27.
En 15 ligt er mooi tussen in, dus 3 tot de 2,5e macht zal wel oke zijn.. Invullen en klaar.
En het klinkt bekend. Een wordel is een machtsverheffing tot 0,5. Dus blijkbaar mag je de machten hier gewoon optellen.
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:28 schreef peaceman het volgende:
Ik snap m nog niet![]()
Ach in het echte leven heb je t toch niet nodig.
Van welke school?quote:
gsg schagen, maar misschien hadden we gewoon een erg fanatieke leraarquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van welke school?
Enneh.. ik kon het vroeger wel hoor, maar heb denk ik al meer dan 12 jaar geen wortels berekend en weet niet meer hoe dat gaat
Ik bedoelde eigenlijk: MAVO, HAVO of VWO?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
gsg schagen, maar misschien hadden we gewoon een erg fanatieke leraar![]()
En als je het al 12 jaar niet meer hebt gedaan, dan snap ik wel dat je het niet zomaar weer even weet![]()
Bedoelde het niet lullig
o, berichtje gemistquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: MAVO, HAVO of VWO?
zo vatte ik het ook niet op hoor
berichtje in je fotoboek nog gezien laatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |