50% goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:08 schreef Supersheep het volgende:
Ede - Almelo
en nu ben ik echt weg(zal t toch wel niet goed hebben)
A35!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Welke is dat ook alweer? A32, A35? Als ik hier uit het raam kijk kan ik net het bordje niet lezen.![]()
Nopequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:12 schreef DSanka het volgende:
Ede - Amersfoort
We have a winner!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Oooohw
Ede-Barneveld!
dankzij de kippen
Je hebt helemaal gelijk, ik ga denk ik ook maar zo eens buiten snuffelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef dartfanaat het volgende:
Ga even buiten zitten en dan nog even weg.
Tot vanavond mensen.
Het scherper kunnen instellen ervan omdat het spiegeltjes heeft?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Etcetera het volgende:
specifieker graagje zit in de goede richting
Wat je ziet door de zoeker bij een spiegel reflex camera wordt pcies je foto?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:29 schreef Etcetera het volgende:
het gaat om de manier waarop je door de camera kijkt. er zit een groot verschil in kijken door een gewoon fototoestel en een spiegel-reflex camera en wat je dan ziet en wat de foto wordt
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat je ziet door de zoeker bij een spiegel reflex camera wordt pcies je foto?
Jeujquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
BwennieBren +1
je kijkt met een spiegelreflex door dezelfde lens als waardoor gefotografeerd wordt, is bij een gewoon toestel niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |