Nou hij is intussen ontslagen. Hij heeft inmiddels in de Nieuwe Revu gestaan of Panorama, wete ik ff niet meer. Die Wendy (MILF) die werkt er nog steeds maar hij schijnt zijn excuses hebben aangeboden (weet ik uit betrouwbare bronnen want mijn vriendin werkt bij Toilet & Douche) en zij loopt daar gewoon nog in de rondte en heeft maling aan alle roddels!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe is het daar trouwens mee afgelopen uiteindelijk?![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou hij is intussen ontslagen. Hij heeft inmiddels in de Nieuwe Revu gestaan of Panorama, wete ik ff niet meer. Die Wendy die werkt er nog steeds maar hij schijnt zijn excuses hebben aangeboden (weet ik uit betrouwbare bronnen want mijn vriendin werkt bij Toilet & Douche) en zij loopt daar gewoon nog in de rondte en heeft maling aan alle roddels!
Een? Er zijn er geloof ik wel 8 geopend!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waar 1 dom topic op FOK! wel niet tot kan leiden...
Dat was inderdaad wel even lachen toen ja. Ik heb hem daarna ook niet meer op FOK! gezien? Loopt hij hier nog steeds rond?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Een? Er zijn er geloof ik wel 8 geopend!Maar ja, het was ook zo'n vreselijke sukkel die AZ. Ik heb me iig kostelijk vermaakt
en eigen schuld, dikke bult
Misschien met een clone maar niet dat ik weet, niet onder AZ iig, die worstelaar heeft de handoek in de ring gegooidquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel even lachen toen ja. Ik heb hem daarna ook niet meer op FOK! gezien? Loopt hij hier nog steeds rond?
Nee, noordelijkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef DSanka het volgende:
Nijmegen en Arnhem?
Nee, noordelijker en oostelijkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:48 schreef Neleos het volgende:
Rotterdam naar Breda?
Zuidelijker en noordelijker.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Zwolle-Arnhem?
Ik niet nee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Zuidelijker en noordelijker.
Rijden jullie geen auto ofzo?![]()
Nope, wel een scooter maar die mag niet op de snelwegquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Westelijker.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef Neleos het volgende:
Enschede - Hengelo?
jawel, maar niet daarquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Westelijkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef Neleos het volgende:
Deventer - Apeldoorn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |