Die gasten staan allemaal achter grote hekken. Daar kom je niet echt bijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis wel de klassieke foto bij zo'n guard met die hoge mutsen.
of hij had met zn hoofd onder de brug gemoetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
foto twee staat z'n duim verkeerd gepositioneerd op de foto![]()
Neuhquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:49 schreef Phoenixx het volgende:
Lukt dat nou nog een beetje? Liften in Londen??
Als Sharkie kon reageren had ie vast nog iets gezegt over dat rode shirt. dat ie te rood is op de foto's ofzo. Netzo als met z'n jasquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:14 schreef pea4fun het volgende:
Ondanks dat het voor de leuk is, vind ik toch dat je er sharkie wel mooi uit laat springen met zijn rooie shirt
14.gif
LOLquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Had ie niet beter gewoon een wattenstaafje kunnen pakken
[afbeelding]
Zijn shirt is natuurgetrouwquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:38 schreef Vliegvrager het volgende:
P moet even zn roodbalans nakijken
Overigens....als Shark hier zou zijn, dan zou hij ongetwijfeld een opmerking maken over het feit dat we ook nog op eekhoorntjes gejaagd hebben met de telezoomsquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn shirt is natuurgetrouwEn zo niet, dan toch
Een kunstenaars interpretatie
Overigens nog een klein updateje
[afbeelding]
Laatste dag in het park liggen in de schaduw onder de boom is goedBeetje mensen kijken, luieren, muziek luisteren.......en na een 2 uur vrij rap naar de KFC lopen voor de lunch en een fatsoenlijke stoel
Dat was het iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
zeer relaxed!
Whehehehequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:05 schreef freud het volgende:
OMFG
Ziet er errrg gezellig uit guys. Londen slaakt een zucht van verlichting no dount.
Blaaaa blaaaquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WheheheheIig de vrouwen aldaar denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |