Ik heb een boete kunnen ontwijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:30 schreef Brammie1 het volgende:
Let op: Boete voor fietsen over stoep langs opgebroken weg
Is niet erg hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef DonStefano het volgende:
In 2004 (of was 't 2003?) was Mando Diao op het Diesfeest, dat waren nog eens tijden. Racoon vorig jaar was ook wel goed te doen. Maar dit keer skip ik em inderdaad. En zoals Nuna zegt, MFV-feest is veel leuker, zelfs al is 't in de Drie sorry Jordy...
Fratellis zijn anders wel op de playlist langsgekomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 05:53 schreef TheVotary het volgende:
Ben naar Diesfeest geweest en was zeker gezellig. J-stars en C -Mon & Kypski waren erg leuk.![]()
Voor de rest was de Refter ook wel ok. Er was vooraf veel gekanker op JECKYLL
& HYDE hier op FOK!, maar als ik zo om me heen keek tijdens het optreden kan ik niet anders concluderen dat deze boeking erg geslaagd was. Dus een up voor de org.Bij zulke feesten gaat het toch om wat de massa leuk vind. Persoonlijk vind ik de standaard studentenmuziek nooit leuk, dus voor mij maakt het geen donder uit. Maar voor de mensen die zich verheven voelen boven de standaard (ooeew ik vind the Fratellis leuk zie mij eens anders zijn
) zal dit wel even slikken zijn geweest.
![]()
Nou nee, want daar was geen fuck te beleven (skihut nog redelijk, de el was vol as usual, maar voor de rest...) ik heb niet eens gewerkt, ben ook nog naar dies-feest geweest (even) en de afterparty in piecken haha)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:47 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Fratellis zijn anders wel op de playlist langsgekomenEn Jeckyl en Hyde ging nog wel, beetje 'n pit bouwen met een paar lompe boeren van mn voetbalteam, altijd goed. Maar wat is VanDikHout toch een zeikband, mijn god. had ik beter bij Jordy in de Skihut kunnen gaan zuipen!
![]()
'T KofschipXquote:Op maandag 14 mei 2007 09:59 schreef lenin het volgende:
Beste Medefokkers
Vanaf vandaag zijn er verkiezingen voor de USR van 2007/2008 dat betekent dat er vanaf vandaag gestemt kan worden op de kandidaten en dat de campagne nu is los gebarsten. Ook ik ben kandidaat voor de USR van volgend jaar. Ik sta op de lijst van Akkuraatd op plek 12. Medezeggenschap klinkt misschien suf en saai (en dat is het soms ook) maar ook heel erg belangrijk. De universiteit kan immers altijd beter! bijvoorbeeld door meer excursies en gastcolleges, en betere begeleiding maar zeker ook als het gaat om de randvoorwaarden er op heen. bijvoorbeeld door meer plekken om buiten te eten (bijvoorbeeld een terras bij de Refter) of om ook gebruik te mogen maken van de sportfaciliteiten van de Gemeente Nijmegen, zodat je met je sportkaart bijvoorbeeld ook gratis kan zwemmen!
Samen met de andere kandidaten van Akkuraatd wil ik mij hier onder andere voor gaan inzetten het komende jaar! Ik hoop dat jij het met me eens bent en mij wil steunen. Hoe meer mensen stemmen en hoe hoger de opkomst is hoe meer het College van Bestuur moet luisteren naar ons als studenten. Surf dus nu naar http://www.ru.nl/akkuraatd voor het verkiezingsprogramma met alle plannen die we hebben of surf meteen naar http://www.ru.nl/verkiezingen om je stem uit te brengen!
Alvast bedankt
Jan-Derk
Kandidaat USR 2007/2008 Akkuraatd nummer 12
Precies, als ik al ga stemmen dan op Siam, die houden zich tenminste niet bezig met zaken als koffie op de campus.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Die verkiezingen doen me niet zoveel, en op iemand met Lenin als nick zou ik sowieso niet stemmen
SIAM is helemaal nergens mee bezig en dat is nu juist het probleem. Ze zijn nu ineens weer in leven omdat het verkiezingen zijn maar heb jij ze het afgelopen jaar een keer op de capus gezien? Ik niet! Akkuraatd is inderdaad ook bezig met koffie op de campus maar dat is zeker niet het belangrijkste uit het programma. Goed onderwijs staat nog steeds bovenaan maar een beetje duurzame campus is volgens mij helemaal niks mis. Als je de topics over SIAM op Ans-online en Voxlog een beetje hebt gevolgd dan zou ik haast zeggen: Ook al ben je het niet helemaal met Akkuraadt eens stem dan toch op ze, ze zetten zich tenminste nog voor je in!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Precies, als ik al ga stemmen dan op Siam, die houden zich tenminste niet bezig met zaken als koffie op de campus.
Ik stem liever blanco dan op Akku, en waarom zou Siam zo actief moeten zijn op de campus, als ze hun standpunten maar in de vergaderingen brengen vind ik het allang prima. Akku, het is nu eenmaal niet mijn ding.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:48 schreef lenin het volgende:
[..]
SIAM is helemaal nergens mee bezig en dat is nu juist het probleem. Ze zijn nu ineens weer in leven omdat het verkiezingen zijn maar heb jij ze het afgelopen jaar een keer op de capus gezien? Ik niet! Akkuraatd is inderdaad ook bezig met koffie op de campus maar dat is zeker niet het belangrijkste uit het programma. Goed onderwijs staat nog steeds bovenaan maar een beetje duurzame campus is volgens mij helemaal niks mis. Als je de topics over SIAM op Ans-online en Voxlog een beetje hebt gevolgd dan zou ik haast zeggen: Ook al ben je het niet helemaal met Akkuraadt eens stem dan toch op ze, ze zetten zich tenminste nog voor je in!
En tja als mensen een nick als Lenin al serieus nemen .....
quote:Ook al ben je het niet helemaal met Akkuraadt eens stem dan toch op ze, ze zetten zich tenminste nog voor je in!
Daar loop ik ook wel eens rondquote:Op woensdag 11 april 2007 18:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hij 'geeft les' op tandheelkunde das als iemand een grijze dakduif ziet rondlopen dan ist mn pa
Yep dat klopt. Alleen ze hebben volgens mij geen uitwerkingen van de opdrachten die zijn besproken tijdens de werkgroep. En cijfermatig gezien is dat toch wel het nuttigste voor het voorbereiden van een tentamen en het daadwerkelijk afsluiten met een goed resultaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef DonStefano het volgende:
Ga eens langs bij de JFV, hebben ze een hoop prima samenvattingen voor een paar euroortjes.
plannen van het nieuwe gebouw zijn ondertussen al weer 11 jaar oud. Volgens mij had geen van de mensen van het bestuur verwacht dat er nu van één studie al meer dan 150 eerstejaars zouden zijn (biologie)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
De rondgang blijft sowieso staan, maar wordt verbouwd. (omdat het nieuwe gebouw nu al te klein is)
Die is de hele vakantie opengeweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef Evil_Jur het volgende:
De UB is dus al open? Ok, want ik moet nog een leesmap kopieren voor mijn herkansing. (zou best kunnen dat ik hem daarom de vorige keer niet gehaald heb)
Haha, zeer herkenbaar verhaal, ik heb 2 weken bijna fulltime gewerkt, verhuisd, word ook mentor bij de intro, organiseer een introductieweekend, ga een weekend beachvolleyballen en ik organiseer nog een beachvolleybaltoernooi...Ik zou het wel heel knap van mezelf vinden als ik het tentamen toch zou halen, het is nog nieuwe stof ook, heb het eerste tentamen namelijk helemaal niet gemaakt wegens tijdgebrekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb idd ook nog twee herren. En ik ga nog een paar dagen naar Frankrijk, wordt mentor tijdens de intro en moet tussendoor nog voor een paar honderd man boekenverkoop organiseren.
Oops
Zullen we elkaar oppeppen? Telkens als we elkaar hier op Fok! zien roepen dat we eigenlijk zouden moeten gaan leren, wie weet werkt hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een lastig verhaal gaat worden
Nee? Ik hoop het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef Lisanne__tje het volgende:
Donderdag ook 1 hertentamen![]()
Ik hoorde iets over dat je readers voortaan een week van te voren moet bestellen bij boekanin??? Weet iemand daar iets van af???
En, heb je ook al t plaatsje gevonden waar iedereen Mentos in je mond propt als je geen frisse adem hebt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat een stress allemaal
Ik zit lekker te chillen en de laatste dingetjes te regelen voor een semester GU ipv RU
Succes met leren allemaal
Nee joh, I-feest aan het eind van de introweken is alleen voor mentorpapa's/mama's/incestverhoudingsgewijze offspring (de kinderen dus). Heb nog wel het kaartje van vorig jaar, hmmm...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo frauderen? Dat is toch voor alle RU-studenten?
Welke studie doe je? En belangrijk: welke kroeg werk je
Belachelijk inderdaad. Kloothommels.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik word ook voor de laatste keer mentormama, maar dan omdat er volgend jaar geen nieuwe Arabisch-kids meer bij komen
Haha, nou, dat vind ik wel een goede reden! Aan welke stad zit je te denken om je master te gaan doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb dit jaar bestuur gedaan en kon 't er eigenlijk nu ivm bestuur en herren al niet meer bij doen. Toch gedaan, maar hierna is het mooi geweest. Volgend jaar als de intro is heb ik er zes jaar studie op zitten en begin ik als 't goed is aan een Master (of een minor in een andere stad). Bovendien heb ik dan hopelijk nog dezelfde parttime baan als die ik nu heb, waarbij ik niet onbeperkt vrij kan krijgen. Dit is het derde jaar dat ik niet op vakantie ga; ik moet de intro maar als soort van vakantie zien (ook al is dat totaal niet zo (oa door bestuur dit jaar)). Volgend jaar wil ik weer eens echt op vakantie, en dan zit een intro er simpelweg niet meer in. En dan is het na vijf jaar intro-activiteit ook wel mooi geweest (1× zelf, 2× weekend, 1× introcommissie + mentor, 1× introcommissie + bestuur).
Ja!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:50 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Kloothommels.
Ik denk dat ook ik voor het laatst mentorpapa word, zit er dik in dat ik volgend jaar naar Amsterdam ga
met je arabisch ben jij sneller geïntegreerd dan andersomquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, nou, dat vind ik wel een goede reden! Aan welke stad zit je te denken om je master te gaan doen?
[..]
Ja!!En het gekke is, het schijnt nog niet 100% definitief te zijn... jaa wat willen ze nou?
Ennne, naar Amsterdam! Tof! Gewoon Nederlands, of een heel andere master? Misschien kom ik je over 2 jaartjes ofzo joinen, zit te denken aan criminologie (of internationale betrekkingen in groningen), en met Arabisch denk ik dat ik in de Randstad ook wat gemakkelijker aan werk zal gaan komen
Ik ben de multiculturele samenleving alvast voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
met je arabisch ben jij sneller geïntegreerd dan andersom
Btje late reactie, maar ja ik ga naar het buitenlandquote:
Ik ken die reclame nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef Appelsappucino het volgende:
[..]
En, heb je ook al t plaatsje gevonden waar iedereen Mentos in je mond propt als je geen frisse adem hebt?(was toch in Zweden?)
Ik hoop trouwens dat Bart je kamer niet totaal uitwoont op zn 'housewarmingparty'
Heb wel zin in de intro! Dit jaar geen mentor meer, maar gewoon meezuipen, hertentamens tussendoor, werken in de kroeg en zelf ook nog tijd vinden om biertjes mee te pakken... + pasje frauderen voor het I-feest natuurlijk![]()
Haha wij hebben dezelfde interesses dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook wel over nagedacht
Qua master weet ik het nog niet. Ik heb heel veel dingen gezien die ik leuk vind. Zo hebben ze in Utrecht een minor 'Jeugd en criminaliteit' en een minor Criminologie, die lijken me allebei wel tof. En dan een master in die richting. Of misschien een master in Amsterdam, forensische psychiatrie. Kortom: ik weet het nog niet
[..]
Dat is wel raar dan, dat die beslissing dan nog niet 100% zeker is, nu weet je nog niet waar je aan toe bent. Criminologie lijkt me wel interessant. Waarom zou jij de keuze maken voor Amsterdam, en niet voor bijvoorbeeld Leiden of Utrecht?
Zo herkenbaar....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:45 schreef Appelsappucino het volgende:
Ik zou willen dat ik weer in 2003 zat, aan het begin van de RU-periode... alles halen ook nog
Ik wil dan echt fulltime de studie gaan doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar kun je vanuit Arabische studies dan wel direct instromen in zoiets, of zou je nogmaals een fulltime opleiding gaan volgen?
Dat geëmmer met andere steden is precies de reden dat er alleen een minor of een master wil doen. Een minor is nog wel intensief, maar gelukkig maar een half jaar. Een master is weliswaar een jaar, maar heeft niet zoveel contacturen. In dat geval zou ik dus ook in Nijmegen blijven wonen en met m'n OV heen en weer reizen
In Amsterdam hebben ze een onderzoeksmaster Nederlandse Letterkunde, en die zou ik graag gaan doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ennne, naar Amsterdam! Tof! Gewoon Nederlands, of een heel andere master? Misschien kom ik je over 2 jaartjes ofzo joinen, zit te denken aan criminologie (of internationale betrekkingen in groningen), en met Arabisch denk ik dat ik in de Randstad ook wat gemakkelijker aan werk zal gaan komen
Ik ga 4 mastervakken volgen (samen 30ec) en daarmee m'n halve thema hier vervangenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk aan, doe je goedIs wel echt vet zeg. Wat ga je daar precies doen? Algemene vakken volgen, stage, of bijvakken voor je studie volgen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |