De dagelijkse razor21 KLB golfquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:04 schreef Aurelium het volgende:
Jij en je kutwerk weer
Neem ontslag man
Hoor je mij zeiken over mijn werk? Heb het harstikke naar mijn zin.....hier....alleen ik klaag over dat die rolofrog raam einz!!22!222quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:04 schreef Aurelium het volgende:
Jij en je kutwerk weer
Neem ontslag man
Geef er wel een knietje in d'r kut als ze het raam sluitquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:13 schreef muhammad_ali het volgende:
oke, hier een stappenplan:
stap1: meld dat je het raam open gaat zetten (je vraagt het niet, je meldt het)
stap 2: vraag haar vriendelijk doch dringend niet meer aan het raam te zitten nadat je hem hebt open gezet
stap 3: wijs haar op de consequenties de het sluiten van het raam met zich mee kunnen brengen (zoals een opgespleten schedel en meer)
stap 4: maak het raam open
stap 5: en ga weer op je plek zitten
Prachtig, meedenken en eigen initiatief van een cursistquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geef er wel een knietje in d'r kut als ze het raam sluit![]()
Bloedarmoede omdat ze 12 keer per jaar lekken en dat ijzer tekort niet aanvullen omdat ze op dieet zijn....quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrouwen hebben het altijd koud![]()
Kom je zo wel Gilette brengen kun je lekker krassen in je polsquote:Op woensdag 13 september 2006 14:06 schreef dronkeykong het volgende:
Jonge laat er nou gewoon, ik geef er groot gelijk dat ze dat raam dichtdoet.
Ze is bezig met een stapel faxen en het tocht als de kolere, dus die faxen vliegen dan alle kanten op...boertje![]()
Je moet wel de waarheid zeggen![]()
Razor![]()
Razor met ze geklaag
Razor met ze gerook
Dat is vrouw onvriendelijk knurftquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geef er wel een knietje in d'r kut als ze het raam sluit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |