quote:
Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
Even gokken he?
![]()
Wat ik nu ga doen!
![]()
Je huis is toevallig vandaag weer piekfijn in orde, alles schoongemaakt en afgewassen en nog beeeetje zo'n walmpje van andere mensen en... naja, zo'n geurtje waarvan je zegt: hier is een feestje geweest. Nou en daar zit jij dan nu zo, en je hebt de televisie uit en een muziekje op, of het is iets klassieks, of het is van die Autechre-achtige zweeftechno, en kaarsjes heb je aan en de verschillende decoratieve lampjes, naja, en je hebt dan dus, nou, wat zal het zijn, driekwart fles rose opgedronken en wat gelezen, en toen met het halfvolle glas maar even achter de computer geploft en dan met Vlarp msn'en zo, en je hebt dus dat muziekje aan en het is lekker warm bij jou thuis en dan heb je een kapstok en daar hangt dan jouw sjaal (
![]()
) aan (die gaat nl nooooooooiiit de kast in) en, ja, ook al is het na elven en zit je morgen voor zeven uur alweer aan het ontbijt, jij kunt daar tegen omdat je dan gewoon zo, ja, echt zo'n Ang3l-appartementje hebt.
![]()
Goed, wat klopt er niet.........
piekfijn in orde, alles schoongemaakt ........... Ik maak nooit schoon. heb ik een hekel aan.
en afgewassen .... ik heb een afwasmachine, dus ja.....
en je hebt de televisie uit ... ik heb net Expeditie Robinson gekeken
en een muziekje op ... nee de TV staat nog aan
of het is iets klassieks ..... ik luister nooit klassiek
![]()
het enige wat ik aan klassiek heb is Vanessa Mae en de titeltrack van requiem for a Dream
en kaarsjes heb je aan ... nee die staan op dit moment uit, maar heb er wel veel ja
en de verschillende decoratieve lampjes... goed, er zijn idd 2 groene lampen en 1 brandende ijsklont aan
driekwart fles rose opgedronken ...... 2e glas pas!
![]()
en daar hangt dan jouw sjaal (
![]()
) aan (die gaat nl nooooooooiiit de kast in)... nee die hangt toch echt in de kast, aan de kapstok hangen de zomerdingen (zoals een plu, tis tenslotte NL)
en zit je morgen voor zeven uur alweer aan het ontbijt... de wekker gata voor het eerst altijd pas om 7:30
![]()
Ik hoop niet dat ik nu je beeld verwoest heb